27 Eylül 2024 Cuma

Merhaba Yeni Bir Gün

 Merhaba dostlarım,

Tarih 27 Eylül Cuma, ilk dakikaya girmiş bulunmaktayız... :) Bugün 5 saat kadar oyunlarımı söz verdiğim gibi yapmalı ve sabah vaktinde de 1000 besmele + sabah namazını kılmalıyım dostlarım... Akşam da derse girmeliyim... Mikroişlemciler dersi... :)

Şimdi bir sallama çayımızı yapalım... :) Ardından da C#'a başlayalım ve bu son günkü derslerin tekrarlarına da sonra bakalım yarın örneğin içerik okumalarını bilhassa... :) Ya da C#'a bu saatte başlamayalım... :) 

https://otedekilerr.blogspot.com/2024/08/guzel-bir-gece-hava-aydnlanyor.html

30 Ağustos'tan kalma linkime çalışmalıyım dostlarım yarın... :) Bu işleri öncelikle ayarlayabilsem yeter... :) Ardından da oyunuma yeni bir level yapmalıyım elbette... :) Ninja oyunuma... :) Ya da küçük arabalı oyuna menü yapma faslı da olabilir dostlar... :) Leaderboard ve reklam işleriyle de belki haftaya uğraşırım bunları başarabilirsem... Tamam çok iyi, yarın oyun için yapacağımız işleri bulduk... :) Saat tutacağız tam 5 saat kadar olmalı en azından... :)

Dostlarım dün 125 mg kadar içtim bugün yeni bir gün ve ilk ilacımı 00.30 gibi alayım diyorum 25 mg, iyi gelirse ardından belki öğreniriz... :)

Dostlarım gece 00.30 gibi yatıp, sabah da 05.45 gibi kalktık... Hemen bir kahve yapacağız ve öncelikle C# ile çalışmaya başlayacağız gibi... :)  Saat 12'den sonra da uymazsak oyunlarımızı yapmaya başlarız 5 saat kadar inşallah... Daha öğrenecek bilgi çok dostlarım... Canım şimdilik hiç oyun yapmak istememekle birlikte söz de sözdür saat 24'e kadar en az 5 saat kadar oyunla ilgileneceğiz inşallah... :)

Rüyamda gene 19. oluyordum dershane sınavında... :) Hemen güzel bir kahve yapalım dostlar... Daha 1000 besmelemiz de duruyor ancak ilaç da aldığımızdan başımız sersem hemen tespihe başlamayalım, saat o kadar da mühim değil bizce... :)

Dostlarım aslında C# da önemli elbette ancak onu diğer kursları da rahat anlamak için çalışacaktık, o biraz bekleyebilir... Biz ilk yazıldığımız kurslardan biri olan 46 saatlik C++ kursundan da akabiliriz ve içimizden ona çalışmak geliyor, C#'a değil... :) henüz o kursta 6. bölüm 44. kısımdaymışız... Halbuki daha önce %47 tamamlamışız ancak bazı yerleri de yapmamışız... :) Bugünkü hedef 10. bölüm 100. kısma kadar tekrar etmek ve sonda yapılmamış olan Ödev1- Challenge Assignment Letter Pyramid'i başarmak olsun... :) Öyleyse haydi vira bismillah... Çok iddialı oldu bu hedef biraz azaltabiliriz de neyse bir başlayalım... :)

48. kısma kadar hızlıca geldik dostlar... :) 1000 besmeleyi de tespih ettik ve fatiha ile duamızı da yaptık... :) Mutluyuz Rabbe şükürler olsun... Kahvemizi içeceğiz... :) Sabah namazı da biraz sonraya kalsın bakalım acelemiz yok... :)

53. kısma kadar geldik dostlar... :) 7. bölüme geldik yani arrays and vectors bölümü... :) 7.45 gibi geceyi saymazsak ikinci 25 mg ilacımızı da aldık... :) Baş ağrımız ve baş dönmemiz için de Parol Plus aldık... :) Biraz dinlenelim... :) 58. kısma kadar geldik dostlar... :) Saat de henüz 8'i geçiyor... :)

Dostlarım saat 8.30 olmuş ve biz 60. kısma geldik... :) Vektörleri de kavradık C++'ta... :)

Dostlarım biz genelde ezanla kalktığımızdan şu ilaç dozlarına biraz değişiklik yapalım ve 3 saat 45 dakika yerine 4 saatte bir alalım çok baş dönmesi yaptığından ve böylece 6-10-14-18 ve 22 olmak üzere yani dünkü 125 mg gibi gene 125 mg alalım dostlarım... Yalnız bugün biraz dağınık gidiyoruz... Yarın bu şekilde gidelim... :) Yoksa sık alırsak çok baş dönmesi yapıyor artık şu ilaç dostlarım... :)

Dostlarım 11.30'dan 12.00'ye kadar gözlerimi dinlendirdim... :) Bugünkü 100'e kadar gelme işini iptal edelim dostlarım... Bir işi uzun bir müddet yapamıyorum, çabuk sıkılıyorum... :) 18.15-20.45 arası 2 buçuk saat oyun yapımı, 21-21.50 ders... 22-00.30 arası da diğer 2 buçuk saat oyun yapımı olmak üzere toplam 5 saate tamamlayacağız inşallah dostlar... :)

Saat şimdi 12.15'e yaklaşıyor ve kendime yeni bir kahve yaptım cam fincanda... :) Biraz yorgunuz o bakımdan ders akmayacak gibi... :) Kitaplar yanımda Hacking Interface ve Heyet kitapları... Heyette 2.turda 232'de kalmıştık en son 284 sayfaydı sanırım... :) Hacking Interface'te de 120'ye kadar 1 kere, 45 kadar 2 kere gelmişiz en azından... :) 41'den alıp yani bölüm başı 120'ye kadar okuyabiliriz elbette ancak şu an siber güvenlikle aktif olarak ilgilenmediğimizden bu uğraşı biraz boşa kürek çekmek gibi olacaktır... :) Biz gene bizim 3 C++ kitaplarımızı çıkardık... Onlardan devam edebiliriz ancak çok yorgunuz ve uykumuz da var... :) Zihnimiz bir şey anlayamayacak kadar yorgun... :) Saat 12.35 en azından 3.15'teki ilaç vaktine kadar uyumak en güzeli... :)

Dostlarım bu uyku düzensizliği böyle olmayacak... :) Ben mübarek peygamberimiz gibi uyku düzenine geçmek istiyorum... Uykunun en verimli olduğu saatlerde uyumalıyız... 22.30 23.00 gibi yatıp gece 3'te kalkmalı ve 13.15 gibi yatıp 15.15 gibi de kalkmalıyım... Bunu başarırsam en verimli düzene geçmiş olacağım inşallah... :)

Dostlarım belki de söze rağmen bugünlük oyun işini yarına erteleyeceğim ve bu akşam 10.00 gibi yatacağım inşallah... :) Alarmı da kurmayacağım yoksa stres oluyor ve büyük ihtimal gece 03.00'e kadar uyanırım, gündüz de 1-2 saat kadar kaylule yapsam öğleden sonra en güzel düzen olur... :)

Şimdi biraz yorgunum ve uykuya da dalamıyorum... :) Ara ara uzanıp dinleniyorum sadece... :)

Şöyle bir düşünüyorum da benim neye ihtiyacım var diye..?

1) Uyku düzeni (Bunun hakkında kitap araştıracağım)

2) Sağlığın iyileşmesi yani beynin iyileşmesi (Bunun hakkında kitap araştıracağım)

3) Gelir yani part-time ya da full time bir iş ancak bu 1 yıl bekleyebilir... (EKPSS ile işe başlayabiliriz ya da 1 sene sonunda sertifikaları toplayıp güzel işlere de başvurabiliriz)

Şimdi aklıma bir fikir geldi dostlar... Kütüphanemde en az 1 kez bitirdiğim kitapların hepsini bir yere toplayacağım... O elimizdeki listeye göre, hem unuttuğumuz varsa da ekleriz... :) Böylece en az 1 kez okuduğum kitapların hepsi bir arada bulunur... Böylece sürekli oraya yeni kitap eklemeye çalışır ve eskileri de arada tekrarlarım... :) Evet süper fikir, mutlu oldum... :) Size kütüphanenin son halini göstereceğim inşallah... :) Haydi vira bismillah... :)

Dostlarım kütüphanemi düzenledim işte resimleri... İlk büyük kütüphanemdeki kitapların tamamını okudum, üstelik bazılarını bir kaç kez... :) Duvardaki ve çekmeceli kütüphanedekiler ise elbette başlandı ama tamamlanmamıştır... :) Bir kaçına da başlanmamıştır... :) + Gürsu'daki 6 felsefe kitabım ve Ege'deki S*ktir Et kitabım da dahil edilmeli o büyük kütüphaneye... :) Belki aikido kitaplarını da okumuş olabilirim ama tam hatırlamıyorum, o bakımdan onları almadım... :)





18.30'a doğru yatmışızdır tahminen, 22.25 olmadan da kalkmışızdır... :) Yani 4 saat kadar uyumuşuzdur dostlarım... :) 50 mg ilacımızı da topluca aldık... :) Ancak kedimize geldik... Uyku çok önemli... :)

Dostlarım şu sözleri bir kenara bırakalım, onlar bizde baskı oluşturuyor... Halbuki biz söz olmadan daha mutluyuz... Yakında inşallah oyunumu yaparım olarak güncelliyorum sözümü... :)

Dersimize de giremedik, uykudaydık, sağlık olsun... :) Kütüphanemizden güzel bir kitap seçelim ve okuyalım Hakk'ın izniyle... :)

Dostlarım çok mutluyum çünkü yeni bir kitabı daha bitirdim, size önceden de bahsettiğim Jean-Jacques Rousseau kitabı... -İnsan özgür doğmuştur ama her yerde zincir vurulmuştur- 

Bilgeleştikçe mutlu olmadayım dostlarım ve özgürlüğüne de oldukça düşkün birisiyim... O bakımdan ya evden çalışmalı uzaktan bir iş, ya kendi işin örneğin oyun işi olabilir ancak bunun için self-discipline gerekli... :) Ya da ofisten çalışmalı hafif bir EKPSS ile memurluk işi olabilir dostlarım... İşte bunu başarmamız gerekir... :) Ortaokul öğrencilerine matematik anlatma işini de hobi olarak yaptık dostlarım... :)

Bunun için gerekli çalışmaları da yapıyoruz elbette... Ancak zamana da ihtiyaç var en azından 9 ay kadar, sertifikaları toplamak ve güzel bir iş kapmak veya oyunlarda ilerlemek ve oyun şirketini kurmak veya EKPSS ile atanmak ve hafif bir memurluk işi yapmak için dostlarım... Yalnız ben engelli raporunu yenilemedim yani benimki 2 yıllık geçiciydi, şimdilik yenilemeye gerek duymadım... :)

Dostlarım 550,95 TL'lik 4 adet kitap siparişi verdim... Heyet-5'i de alacaktım ancak çok fazlalaşıyordu, hem bütçe hem de boyut anlamında, onu bir dahaki aya bıraktım dostlarım... :) İşte sipariş verdiğim 4 süper kitap... :)


Çok mutluyum dostlarım, sadece öz disiplinimi biraz arttırmalı ve iyileşmeliyim... Eğer bunları başarırsam, iş de olur para da olur inşallah Allah'ın izniyle... :)

Dostlarım bu son gün tespihlerde 5. gündü, hemen sıcağı sıcağına abdestimi alıp sabah namazının kazasını da kılıyorum biraz disiplinle ve 5. gün tamamlanacak inşallah... Öyleyse vira bismillah... :)

Ve bu iş de tamam dostlarım,, Mevla'mız kabul etsin... :) 5. gün OK... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....