30 Ağustos 2024 Cuma

Güzel Bir Gece Hava Aydınlanıyor :)

 Merhabalar,

 Bu gece saat 3.30 olmadan uyanmışızdır. Hemen nescafemizi doldurduk bir kupa ve gene iş ilanlarına bakacağız dünkü gece gibi çünkü Ekpss'den sadece 78,05 puan aldım ve az kişi alırlarsa gene atanamayacağım... :)

O bakımdan remote bir part-time iş ayarlamalıyım. Yalnız telefonuma gelen iş ilanlarına hiç bakmıyorum bile. Linklerine de tıklamıyorum. Bana güvenilmez geliyorlar... :)


Dostlarım şu Kendi Kendine MBA kitabını daha önce okumuştum, hatta belli yere kadar da altlarını çizmiştim ve son tekrarda da 80'e gelmiştik... Oradan itibaren okumaya devam edelim... :)

81'e geldim ve azıcık okuyup durdum... Şimdilik bu kitabı değil de Unity kitabını okumalıyım... 111'de kalmıştık ve 207'ye kadar da kodlamıştık... :) Kaldığımız yerden devam edelim... :)

125'e kadar extra informationları atlayarak geldik... :) 137 oldu dostlar saat 4.55'e gelirken... :)

Arkadaşlar Unity'deki oyunumuza menü yapmalıyız. Şurada güzel bir anlatım buldum... Bugün bu işi yapmalıyım... :) Kitabı da 207'ye kadar tekrar edip... :)


Dostlarım bugün kardeşime yani Bursa'ya gitme işi de var... :) Saat 6'ya yaklaşıyor... Bir adaçayı içelim ve yatalım tekrar... Kalkıp kahvaltı yapıp Bursa yolunu tutalım bizimkilerle... :)

Bugün bu yalın menü ve 207'ye gelme işini halletsek yeter. Kitabın sonraki kısımlarında yeni oyuna geçiyordu, biraz daha farklı... :) Onu da yaparız ancak hemen değil... :) Diğer oyunlarımızdaki işleri de hallettikten sonra belki... :)

2-3 bölüm daha yapmalıyız sonra ancak bugünlük bir de can barı yani enerji barı ve enerji yani kalp gibi bir şey düşen enerjiyi yükseltmek için yapalım.. :)


Daha sonra bariyerler de eklemeliyiz... :)


Aslında oyun yapmak çok zevkli... Yani mükemmel bir şey... Youtube  ve Google gibi kaynaklarımız da mevcut... Senede yaklaşık 2-3 oyun çıkarmalıyız. Yalnız bir kamu kurumunda çalışıp da senede 2-3 oyun çıkartabilirsek şahane olur işte o zaman... :)

Mevla nasip edecek inşallah bize de... :)

Bugünlük 207'ye kadar okuyup bu 3 işi yapsak yeter de artar bile... Daha Bursa'ya gideceğiz... Orada çalışacağız nasipse... :)

Saat 16.18 ve Bursa'ya geleli 1,5 saatten belki fazla olmuştur... :)

Dostlarım tüm vatandaşların zafer bayramını kutlarız... :)


Dostlarım Bursa'daki çalışma iptal oldu. Henüz şu son günlerde iğneyi vurulmadan çok da fazla rahat değiliz... :) İçimizden de hiç çalışmak gelmedi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....