4 Eylül 2024 Çarşamba

Güzel Bir 4 Eylül Gecesi

 Dostlarım herkese selamlar,

4 Eylül'e girmiş bulunmaktayız ve İzmit'e geldik erkenden, bu geceden... :)

Balkonu babam temizledi sağ olsun... :) Ben de ona papatya çayı yaptım ve kendime... :)

Ardından Angela'nın kursunu açtım... :) Web Development Bootcamp'i... :) Anlıyorum ancak kodlamadan ilerlersek yani ana sayfamızdaki practice yazıları gibi, pratik yapmazsak tam manasıyla öğrenemeyiz, sadece öğrendiğimizi zannederiz... :) Biz de en basitinden başladık kodlamaya. İlk alıştırmayı kodladım... :)

Şu alttaki resimdeki basit alıştırmayla başladım dostlar. Bir de kahve yaptım ki gece boyu çalışayım eğer uykum gelmezse diye... :)

İki alıştırmayı daha yaptım dostlar... :) Oldukça zevkli aslında... :) Böyle böyle web siteleri tasarlayabilir hale geleceğiz inşallah... :) Gerçi bu da bizim web sitemiz ancak bu blog... :) Kendi domainimiz değil... :)

Sırada 4.alıştırma vardı dostlar. Bunda özgürdük... :) Ben de sevdiğim filmleri yazdım... :)

Bir sonraki alıştırma Angela'nın en iyi tarçınlı çörekler için tarifinden oluşuyor... :)






Dostlarım biraz ekstra ilaç aldım ve 200 mg'a tamamladım... Gece de oturmak istediğimden dolayı... Yoksa gece uyumam gerekirken uyumazsam, ilaç da olmayınca gene psikoz oluyor yoksa... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....