17 Eylül 2024 Salı

Dostlarıma Selamlar :)

 Merhaba dostlarım,

Havuz başındaki bardayız ve buzlu kolamı yudumluyorum, kafamda şapka... :) Biraz sonra belki havuz yaparız... :) Dayımlar kahve içtiler... Kardeşlerim yukarıdaki havuzun oradalar... :) Denize öğleden sonra gideriz dedi babamlar... :) Keyifliyiz dostlar, Rab'be şükürler olsun. Kolamı bitirdim dostlarım, az sonra Cappucino alabilirim... :) Güzel bir kahvaltı yaptım öncesinde, son ana yetiştim geç kahvaltıya dostlarım... :)

Evet dostlarım Cappucinomun keyfini çıkarmadayım... :)


Evet dostlarım, üstteki havuzda kaydırakların keyfini çıkardık ve öğle yemeklerimizi yedik, saat 2'ye yaklaşıyor ve kardeşim, damat ve Öykücük ana huvazdalar şimdi, az sonra babamlar da gelirler inşallah... :) Heh şimdi geldiler... Annem, babam ve dayım... :)

Dostlarım, akşam yemeğimizi yedik, babamlar odadalar, ben de tek başıma Cappucino içiyorum... :) Havuzun orada tek başıma oturup, insanlara bakıyorum... :) Dayım benden rakı getirmemi istedi, ben de git kendin al dedim... O yüzden küçük bir tartışma yaşandı. Bir daha benle tatile gelmeyecekmiş. Çok da meraklıydım ben de onunla tatile çıkmaya sanki... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....