25 Eylül 2024 Çarşamba

Güzel Bir Gün Olsun

 Günaydın dostlar,

Bugün günlerden 25 Eylül Çarşamba ve saat de 4.40 gibi erkenden uyandık... :) 2 adet 25'er mg ilaçlarımızı da aldık... :) Uykumuzu fena almadık gibi... :)

Dostlarım 7.30 gibi tahminen yattık ve 13.30 gibi de kalkmışızdır... :) Sabah sabah Udemy kursundaki set-up'ları yapıyordum... Tam hallettim derken, tekrar aynı sorunla karşılaştım ve beni bezdirdi bu sorun, çünkü en azından son 2-3 seferdir aynı sorunla uğraşıyoruz... :) Keşke bilgisayarlar bu kadar aptal makineler olmasalar... :) Kendi sorunlarını kendileri çözebilseler... :) Baş dönmesi de yaratıyor o bakımdan bir daha bugün bu aptal sorunla uğraşmayacağım... :)


İyi olunca 1000 besmele ile sabah namazının kazasını kılmalıyım... :)

Dostlarım 1000 besmeleyi tamamladık Cenab-ı Mevla'nın bereketiyle... :) Sonlarına doğru da dertlerimize güldük geçtik... Sanrıymış, hastalıkmış, işsizlikmiş, yoksullukmuş, parasızlıkmış hepsine toptan güldük dertlerimizin... :)

Şimdi sırada kaza namazı var ancak acelesi yok... İkindi vaktinden sonra da yapabiliriz... 

Biz oyunları yaparken de belki 25-30 tane arızayla karşılaşmışızdır... Bazen de oyunlar durmuştur epey bir müddet ancak bir zaman sonra çözmüşüzdür arızayı... Bu sabahki iş de böyle olacak gibi... O yüzden şimdilik onu atlayalım ve kursun ana kısmına devam edelim... Set-up'ları geçelim şimdilik... :)

Güzel bir kahve yapmıştık kendimize, onu içelim... :)

Bu kursa sonra bakarız dostlarım, adım adım gitmek de daha sağlıklı olacak gibi... Şimdilik arızasız bir kurs seçelim... :) BTK Akademi'deki kurslarımıza bakalım... :)

Dostlarım zencefil çayından yaptım kendime... :) Enişteyle ve küçük amcayla konuştuk... :)

Arkadaşlar BTK Akademi'deki kurslara devam ediyordum... Algoritma programlama ve veri yapılarına giriş kursunda %48'e geldim ancak C#'a çok da hakim olmadığımdan bazı yerleri çok hızlı geçtim... Dolayısıyla da yeni bir C# kursuna başladım, çünkü önceki kursu adam C# ile anlatmış... :) Bu yeni C# kursunda da %22'ye geldim bile... :)

3. günkü sabah namazının farzının kazası ve şükür namazı da tamam ve 3. gün de OK... :) Yaklaşık 25 dakika kadar sonra sayısal çözümleme dersi başlayacak ve ona canlı katılacağız inşallah... :)

Dostlarım derse katıldım ve arada ses kesildi sadece, tekrarı da hem içerikten hem de hocanın notlarından yaptım... Çok iyi anladım ilk dersi ve bu sayısal çözümleme dersi müthiş zevkli bir derse benziyor... :) Kazakistan Tarihi'ni de iyi anlamıştık dostlarım... :)

Galatasaray-PAOK maçı da var dostlarım ve ilk yarı 0-0 bitmiş... :)

Dostlarım GS 3-1 aldı maçı, 2. yarı epey iyi oynadık... :) Tebrikler aslanlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....