7 Eylül 2024 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi Günü

 Merhaba dostlarım, 

Bugün 7 Eylül 2024 Cumartesi,

Dün gece bir sertifika kazandım dostlarım... Hemen sizlerle paylaşayım... :) Yalnız dostlarım... Derslerin büyük çoğunluğunu izlemeden geçmiştim ve en son sınavı yapıp sertifikayı almıştım... Şimdi sertifikanın da hakkını vermek ve öğrenmek için tek tek dersleri izliyorum. 1. bölümde 5 video, 2. bölümde de 15 video izledim... :) 3. bölüme sonra başlayacağım nasipse... :) C++ ile Programlamaya Giriş sertifikasıydı dostlarım... :)

Yazmayı özlemişim dostlarım 1 gün ara verince... :)

Şimşekler çakmada dostlarım... :) Yağmur yağıyor İzmit'te... :)

Burada yayınlıyorum fotoğrafını, kursu tamamlayayım de Linkedin'de de yayınlayayım ve çeşitli platformlardaki CV'lere de ekleyelim... :))) Rab'be şükürler olsun... :))

C++ işi yapabiliriz dostlarım... Dediğim gibi 2 C, 2 de C++ kitabım vardı. Bir de C++ İle Projeler kitabı aldım, ancak gelecek nasipse daha... :)

Yurt dışı kaynaklı işlerde çok güzel maaşlar var dostlarım... Bu sertifika üzerine bir de 46 saatlik Udemy C++ kursunu (daha detaylı bir kurs o) da tamamlayalım da iyicene yeni bilgilerle pekiştirelim ve eldeki kitapları da tamamlayıp... Yaklaşık 3-4 hafta kadar sonra belki de tatil dönüşünden yaklaşık 10-15 gün sonra, yani yeni dönem başladıktan sonra, işlere başvuracağım dostlarım... Bu dönem sadece 6 dersim var... Şık bir ceket giyip, saça başa dikkat edip, güzel bir İngilizce tanıtım videosu da hazırlayacağız dostlar nasipse, biraz da prova yapıp... :) Bizim profili beğenen yer vardı... Oradan ya da başka yerlerden başvurulara devam olacak inşallah... :)


Dostlarım 3. bölümde 8 video, 4. bölümde 7 video ve 5. bölümde de 8 videoyu öğrendik... :) 6. bölüm ise 30 videodan oluşmakta... :) Yani giriş, temel bilgiler, fonksiyonlar, akış kontrolleri ve diziler kısımlarına çalıştık... :) 6. bölümde nesne yönelimli programlamaya çalışacağız... :)

6. bölümde de 13 video kadar öğrendik epey... :) Süper bilgiler vardı... :) İyisi mi yarın geceye kadar tamamlayalım dersleri ve iyice öğrenip Linkedin ve çeşitli platformlarda yayınlayalım sertifikamızı... Sonra da C++ kitaplarını tamamlayalım. Bir de C++ Udemy kursunu ve yeni gelecek kitabımızı... :)

Aslında oyun yaparken ister istemez pek çok şey öğreniyorsunuz dostlarım. Oyun yapmak epey profesyonel bir iş aslında... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....