23 Eylül 2024 Pazartesi

Haydi Vira Bismillah

 Merhaba dostlarım,

Sabah oldu, 5.45 olmadan uyandım ve hemen ezan okundu... Şimdi bilgisayarımı ve bloğumu açtım... :) İlaçlarımı da 25 mg kadar aldım... Bir 15 dakika geçsin ve tesir etsinler de abdest alıp sabah namazıyla 1000 besmelemize başlayalım... :) Şimdi hemen bir çay dolduralım... :)

Şu oyunlarımız şurada dursun tekrar da, müsait bir zamanda eklemeler yapalım yani yeni leveller ve reklamlar ve menüler ya da can barı veya leaderboard gibi eklemeler... :) İnşallah bu önümüzdeki 5 günde en az toplam 5 saat kadar oyunlarla ilgilenelim diyorum... :) Ertesi 5 günde de en az toplam 5 saat olur ve 10 günde 10 saat ilerlemiş oluruz inşallah yavaş yavaş... :) Yani tahminime göre 2 gün 5'er saat olabilir gibi... :) Bunlarla ilgileneceğiz size söz olsun en azından bu kadar saat bu kadar zamanda uğraşacağız, ee ne demişler zahmetsiz rahmet olmaz... :) Şimdi çayı doldurduk ancak içmedik abdest alalım da dünkü programımıza başlayalım... Haydi bismillah vira... :)




Evet dostlarım, ibadet faslını ve tespih faslını saat 7.00 olmadan tamamladık, artık çayımızı içebiliriz gönül rahatlığıyla... İlk günkü görev tamam 1... :)))

Şimdi saat 7.10'u geçiyor, 7.15 gibi C++ Masterclass'a devam edelim diyoruz, henüz en baştayız... 5. kısımdayız 585 kısım toplam... :)))

Visual Studio Community 2022'yi yüklüyorum dostlarım biraz uzun sürecek gibi... :) Bende Visual Studio Code vardı... :) C++ Masterclass kursunda yükletiyordu öğretici... :)

10.00'a doğru yattım ve 15.40 gibi kalktım... :) Epey uyumuşum dostlarım sabah 5.45 gibi kalktıktan sonra... :) 8. kısıma gelmiştik ve orada arıza çıkmıştı ve başımız dönmüştü ve uyumuştuk... :) Bölüm 3- Environment Setup - Windows'tayız... :) Bu bölümü tamamlayalım... :) Environment Setup - Linux ve Environment Setup - Mac'i atlayacağız ve Environment Setup - Other Options'ı da inceleyip, Bölüm 7 - Kısım 29'a kadar gelmek hedefimiz bugün... :) Bölüm 7 Diving In isminde, yani dalıyoruz... :) 53 bölüm 585 kısımdan oluşuyor Masterclass C++ kursu arkadaşlar... :)

Ancak biz buna devam etmeden önce Heyet 1'de sanırım sayfa 118'de kalmıştık, oradan devam edelim okumaya... Çünkü şu an canımız hiç bilgisayarla uğraşmak istemiyor... :) Baş döndürücü işler akşama kalsın... :))

Sonradan gelen edit: Bu hedeften caydık dostlar bugünlük... :) Başımız dönüyor çünkü hala... :)


Dostlarım Heyet kitabında sayfa 118'den 218'e geldik... Yalnız bir şey dikkatimi çekti... Devletin bekası için çok canlar almışlar... :) Aldıkları candır, Hakk'ın vermiş olduğu can, hesabını da Hakk'a verirler... :) Ben Hz İsa peygamberi bunun için çok seviyorum... Muhtemelen en merhametli insandır şu yeryüzüne gelen... :) Ölüleri de O diriltirdi, o can alanlar değil... :) Benim menzilim merhametten geçer, can almak ya da can vermekten değil... :) Canımı yalnız Allah alır, derin devlet, ya da başka güç odakları değil... Rehberlerim Hz İsa, Hz Mevlana, Atatürk ve bir takım başka Allah dostlarıdır... Heyet başkanları değil... :) Bağımsız hareket ederim, grupla değil... :) Ayrıca aldıkları candır, leblebi değil... :)


232'ye geldim dostlarım... :) 284 sayfaymış... :) Hiç bir şeyden de korkmam dostlarım, sadece belki biraz arılardan... :))

Dostlarım benim bilerek aldığım tek can horoz adağım, birisine hakkı geçirterek... :) Belki çok küçükken sivri sinek de olabilir yalan olmasın... :) Sırf o horozun ruhu rahat etsin diye dönerim Boğaziçi'ne dönersem, yoksa işim olmaz... :) Ancak öyle bitirmeye çalışırım... Sırf horozun canı için bitirebilirsem bitiririm okulu, en azından denerim af çıkarsa... :) Üzerimde o horozun canının borcu var... :) Hiç gık bile demedi vefat ederken, beyaz bir horozdu... :) Kurban işlerine de sokmasın Mevla beni... :) Tek adak yeter bana... :) O sivri sineğe, horoza ya da unuttuğum başka bir haşerat varsa onlara Mevla güzel bir devir eylesin... :) Bizleri de affeylesin, yalnız adak borcumuzu yapsak da adağın canının rızası için ilk afta dönmeye çalışacağız okula ve şiir gerçekse bitirmeye çalışacağız okulu daha... :) O daha önce gördüğümüz şiiri 2023'te yazdık babamız saklıyor, ancak okul biterse yayınlayacağız... Yalnız tarihi bitirince yazacaktık seneyi, o şiirde ne yazdığımızı net hatırlamıyorum ancak 2029,2030 ya da 2032 olabilir belki... :) Aklımda öyle kalmış biraz... :) Yani 5-6 ya da 8 sene sonra ancak bana 6 sene sonrası gibi geliyor... Bakalım 6 sene sonra Boğaziçi Fizik gibi çok baba bir bölümü bitirebilecek miyiz? Çok zor ancak imkansız değil... Çünkü aşağı yukarı aynı kapasite insanlar biraz uzatarak belki sağlıkla bitirdiler... Bizim de sağlığımız çok daha iyi artık ancak gene de biraz hastayız... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....