8 Eylül 2024 Pazar

Güzel Bir Sabah ve Akşam


Dostlarım tahminimizce sabah 6.30'a doğru uyanmışızdır... :) Benim hayat felsefeme göre bizi mutlu etmeyen hiçbir şeyi yapmamalıyız... Örneğin kafamda 8 tane dikiş var (klips), onları aldırmalıyım ancak bugün biraz mutsuzsam ve canım hastaneye gitmek istemiyorsa, yarına bırakmalıyım... :)

Şu üstekilere benzer (ilk cümle hariç) X'e paylaşımımı da yaptım... :)

Dostlarım, ilaçlarımızı alalım... :) 

Dostlarım bir de şöyle bir olay yaşadım... Rüyada gibiydim, belki de hafif uykuyla uyanıklık arası... Bir kızla konuştum ancak yüzünü görmedim. Sen bir ejderhasın diyordu... :) İsmini de söyledi. 1 dakika kadar konuştuk belki, sonra da uyandım... :)

Dostlar, şimdi daha mutluyuz şükürler olsun ezana 1 defa da olsa cevap verebilirsek biz hep mutluyuz... :) Mevla bizi öyle bir şen kılsın ki, insanlar bizim dünya ve ahiret şenliğimize gıpta etsinler... :))) Mevla'dan budur dileğim... :) Şen kalalım dostlarım yalnız değil, beraberce... :)

Dayım enteresan bir adamdır. Senede 1 defa Cuma namazına gider. Senenin sonu gibi. Adeta günah çıkartma gibi yılda 1 ibadetini yapar. :) Ama çok neşeli bir adamdır. Dostları onu çok sever ve çok dostu vardır. Ben kendime Mürşid-i Kamil olarak dayımı seçtim. :)) Bir de der ki senin gibi 50 tane müridim olsa ben dünyayı satın almıştım. :)) Ekmeğini paylaşır, suyunu paylaşır, rakısını paylaşır. :) Atatürkçüdür ve solcudur da biraz... :) Epey de çapkındır. Ancak ben çapkınlıkta hiç ona çekmemişim, gerçi içimde bir potansiyel var ancak, o açıdan biraz farklıyız. İsa peygamberi baş rehber olarak seçmişim kendime... :) Gerçi O mübarek Nebi'nin yoksulluğunun yolu bize çok daha fazla uğrarsa, biz hepten isyan ederiz... :) O bakımdan Süleyman Nebi'yi de çok severiz. Biraz zenginlik, konfor ve rahatlık da olsun deriz hep... :) Neyse dayım diyordum... Dayım, günahlarına tövbe etsin bir gün inşallah ve Mevla da dayımı affetsin, adam gibi adamdır çünkü... Der ki ben cennette çalgı çengi isterim... :))) Böyle de neşeli ve enteresan bir adamdır... :))

Biraz da kendimden bahsedeyim dostlarım. Geçen gün kartların ekstresi geldi. Annem ve babam emekli insanlar. Emekli maaşları da malum... Biraz fazla harcama yapmışım. Aslında babam diyor ki biz de biliyoruz çok olmadığını ancak bize çok geliyor bu maaşla... Yoksa  babam 40 sene boyunca fabrikasındaki arızaları gidermiş adam... :) Çalışkanlığı ve insanlığıyla geçer inşallah sıratel müstakimden... Ama buna rağmen her 3 senenin 2 sinde ortalama tatile gideriz. Ben organize etmiştim ve erken rezervasyonla 5 yıldızlı otele 4 gün 4 kişi rezervasyon yaptım. Kardeşim, enişte ve yeğenim de gelecek inşallah... :) Haftaya Pazar nasipse yoldayız Senza Garden Holiday Club'ta 16-20 Eylül 2024 arası, önceden de dediğim gibi... :) Ne diyordum... Bir öfkelendim ki bu yoksulluk ve hastalık işine... :) Adeta ejderha gibi dümdüz gittim... :) Yani dostlarım, ben pek öfkeli bir adam değilim ancak ortalama ayda bir böyle çok öfkelendiğim anlar olabilir... Kalp kırmamaya dikkat ettim ancak iş dervişlerin yoluna sövmeye kadar gitti maalesef... Allah affetsin bizi... :) Zordur dervişlik dostlarım, biz derviş olamayız... :) Olsak da bu yaşlarda olamayız... Çünkü ben kendi adıma sadece 1 yıl onun da 8 ayı asgari ücretin yarısı kadar maaş almışım... :) Başka ders verme işlerinden de çok cüzi miktarlarda harçlık kazanmışım... Bu şartlarda da hep işsizlik, hastalık ve yoksulluk olunca da ben de isyan ettim... Ancak öğrencilik de var Allah için... (4. ve 5. üniversiteler şimdilik) :) Hep kart ekstresinin yatırılacağı zamanlarda oluyor dostlarım... Yaptığım aylık borç da sadece 3500 TL'ye yakındı... :) Süper zenginlerin, futbolcuların, milyonerlerin yanında devede kulak bile etmez... :)

Bir de dostlarım babam hiç faiz yemez... Biraz birikimi var adamcağızın, ben ona derim ki baba Allah faizi haram kılmış O da beni dinler ve parasını altında tutar ve gıdım gıdım eksiltir... :) Cenab-ı Mevla her işe bakar dostlarım... Adamcağız belki namaz kılamıyor ama faiz yemiyor 40 sene boyunca da çalışmış bizi bugünlere getirmiş Allah'ın izniyle... :) Annecim de 23 sene kadar çalışıp memurluktan emekli olmuş... Tonton insanlar, Rabbim onları bize bağışlasın ve ömürlerini mümkünse biraz uzun tutsun... :) Biz onları çok sevmedeyiz çünkü... :)

Bugün de biraz aylaklıkla, uykuyla ve dinlenmeyle ve laklakla geçti dostlarım. İşler yarına kaldı... İlaçların da saatleri şaştı... :) Yarın dikişler alınmalı. Sertifika yani kurs tamamlanmalı ve yayınlanmalı... :) Gerçi aldık testi verip ancak kurs da izlenmeli sonuna kadar hakkını vererek... Güzel ve faydalı bilgiler vardı çünkü... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....