20 Eylül 2024 Cuma

Tatilin Son Gecesi Sabah Nasipse Dönüş Yolculuğu

 Evet arkadaşlar,

20 Eylül'e girdik ve bu sabah kahvaltıdan sonra dönüyoruz... :) 4. günü de tamamladık... :)

Arkadaşlar 3. gün akşamı 3 tane votka limon içince, beni çarptı biraz ve odada istifra ettim...

Ben de bugün hiç alkol almadım... Zaten çok arada bir alkol alan biriydim... Bundan sonra inşallah neredeyse hiç içmeyeceğim, çünkü hem sağlığımı bozuyor, hem de Hakk katında makbul değil... :)

O Mevla ki her an bizimle, biz sadece bazen unutuyoruz her an bizimle olduğunu... :)

Burada bazı Ruslar biraz gürültücüydü. Martins isminde bir adamla tanışmıştık, nice Holiday Mehmet diye selam veriyor bize, İngiliz, candan adam, Mevla cennetle müjdelesin bu adamı... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....