24 Mart 2026 Salı

Güzel Bir Salı Günü :)

 Merhaba dostlarım,

Bugün 24 Mart 2026, sabah ezanı okundu... :)

Şimdi vira bismillah deyip önce dünkü 4 son vaktin namazları ile bu sabahki namaza durmalıyım son 5 vakit + 5*33 = 165 tane tespih + son 6 gün*2 vakit + 1 sabah da bu vakit 13 vakitlik 3'er peygamber duası her vakit için 7 defa + son 5 vakit için (3-3-3-7-3)*5 dualarımız klasik + şükür namazı + virdi mevlevimiz var dostlarım... :)

Önce abdest almadan şu son 5 vaktin 165 tespihini yapayım... :)

Evet dostlarım, tespihler çekildi, namazlar kılındı, 7 dua ve niyazdan yapıldı, dualar yapıldı, peygamber duaları da yapıldı... Saat de 8.30'a yaklaşıyor... :) Sadece şükür namazı ve virdi mevlevi kaldı... :)

Şimdi çayın altını ısıtayım... :)

Çayımızı da demledik ve bu arada da şükür namazı + virdi mevleviyi yaptık arkadaşlar... :)

Şimdi sırada okuma saati... :) Sıradaki kitap, zihinsel konsantrasyon (Ernest E. Wood)... :) Okuyalım bakalım nasıl bir kitapmış... :) Ne de olsa tüm ibadet borçlarını ödedik tüm dua ve tespihlerle 8 Mart'tan bu yana... :) Bu virdi mevlevi adamı mest yapar dostlarım, şiddetle kaçırmamanızı öneririm sabahları... :)

23 Mart 2026 Pazartesi

Güzel Bir Pazartesi Günü

 Merhaba dostlarım,

Pazar günkü namaz borçları ile pazartesi sabahki namaz borçlarını ödedik, Mevla kabul ve makbul etsin... :) Ardından pazar günkü 33*5 lik namaz tespihleri ile bu sabahki 33 lük tespihi de yaptık... :) Yaklaşık 200 tane ki şöyle:

“Subhânallâhi ve’l-hâmdü lillâhi ve lâ ilâhe illallâhü vallâhu ekber ve lâ hâvle ve lâ kuvvete illâ billâhi’l-aliyyi’l-azîm.”


Ardından çarşamba-perşembe-cuma-cumartesi-pazar ve pazartesi sabahı için toplam 26 vakit için eksiği yok fazlası olabilir 3-3-3-7-3'lük dualarımızı yaptık ki her bir 26 vakit için ki şöylelerdi ilk 3 ihlas, 3 fatiha, 3 ayet-el kürsi- 7 arşil-azim ve 3 neml-19 dualarıdır ki bunlar hasta, garip, yoksul, kuddise sirruhu ve büyük ile olan dualardan ki bu 19 duayı en azından 26 vakit için okudum... :) Fazlası vardır eksiği yoktur... :)

Sırada 5 gün *2 vakitlik(sabah ve akşam) + bu sabah vakti olan = 11 vakitlik 3'er tane * 7'şer defalık peygamber dualarımız kaldı... :) Ardından ikindi vaktinde öğle ve ikindiye eğilmek nasip olsun inşallah... :) 


Allah'a sözüm olsun ki eğer Allah bana 40 yaşından sonra Hz Süleyman Nebi'yi hatırlatan bir saltanat veya şan verirse o paradan sadece ayda 4000$'ını kendim için ayıracağım... Bu 4000$'dan da ayda 2 gram fakirlere 2 gram da hastalara altın yardımı yapacağım ayda 4 gram yani kendime 4000$ - 4 gram altın parası yetecek inşallah İstanbul'da... Geri kalan bütün milyon dolarlar da olsa, milyarder de olsam tl olarak geri kalan hepsini yoksullara, hastalara, evsizlere, fakirlere, açlara, okulsuzlara, susuzlara, camisizlere, kilisesizlere, sinagogsuzlara dağıtacağım, yani bende bundan sonra Hz İsa ile Hz Süleyman yan yana olacak... :) Namazlara da 5 vakit devam edersem bunların başına bir de bende Hz Muhammed (S.A.V) inşallah içimde bir yerlerde imamları olacak bu 2 nebinin... :) Şimdilik bende sadece Hz İsa var içimde bir yerlerde 40 seneye yakındır... 40'ında inşallah yavaş yavaş Hz Süleyman'ın bereketi gelsin ve bir müddet sonra da Hz Muhammed (S.A.V) Nebi gelsin imamları... :) Bu nebiler ki Ryan'ın en sevdiği nebilerdir... :) Ya önce imam gelsin Hz Muhammed Nebi, Hz Süleyman Nebi'nin de bereketi 40'ında başlarsa eğer belki o daha erken gelir yani 40 yaşında 4000$'lık bir işe girersem tamamdır diyeceğim Hz Süleyman Nebi'nin gerçek bereketi geldi ve gelmeye de devam edecek... Belki de önce Hz Süleyman Nebi gelir... Belki de önce cemaat gelecek sonra imam gelecek... :) Hz Muhammed Nebi (S.A.V) de gelirse ondan sonra Ryan namazları inşallah kazaya bile pek bırakmadan takır takır kılacak Allah'ın izniyle, zaten başladı namazlar 8 Mart 2026'dan beri Ryan'da tekrar ve tarih 24 Mart 2026, bu son günkü 4 vakit namaz kaldı Ryan'da borç olarak... Dua ve tespihler de aşağı yukarı borçsuz gibi, sadece peygamber duaları kaldı Hz Muhammed Nebi'den... :) Onları da az sonra ödesin Ryan... :) Eğer ki bu 4 gram altın 4000 $'ı kompanse etmeye kalkarsa tahminen 20-30 sene sonra o zaman o 4 gramı önce 2 grama düşeceğiz (1 gram hastalara, 1 gram yoksullara), sonra 1 grama düşeceğiz (1 ay hastalara, 1 ay yoksullara), hala daha kompanse ederse, sadece saltanattan yardım yapacağız... :) Ama biz gene de altın yardımını inşallah kendimize ayırdığımız kazançtan 1000 gram kadar yapalım inşallah söz verdiğimiz gibi... :) Saltanatı Allah bağışlar gene Allah'a gider bizim de bir gün döneceğimiz gibi... :)

Arkadaşlar bu arada daha okul bitmeden bir işe başvurdum ki haftada 20 saat, saat başı 50$ ki tam 4000$ eder 4 hafta için... :) Bakalım 4000$ hemen mi gelir 6 ay sonra mı gelir 10 ay sonra mı gelir orası belli olmaz, tam ayda 4000$'lık 20 saatlik veya 40 saatlik bir iş bakacağım ama şimdilik 20 dedim okul da olduğu için... :) Yurt dışı yazılım işleri böyle arkadaşlar... :) 50$ da asgarisiydi verecekleri ücretin ben de onu seçtim... :) Eğer hemen bu işi alamazsam inşallah mezuniyet ile beraber en geç Şubat'a kadar inşallah mezuniyet belki bir aksilik olursa 1 dönem uzayabilir, ama iyi gayret edersem bitebilir... :) Yazın takıma da verdiğim gibi 4 ay İngilizce çalışılacak hem de proficiency için ardından da İngilizce + mezuniyet ile uzman junior kadar yazılımcı maaşı ki chatgpt de öyle dedi veya asgari mid yazılımcı maaşı saat başınaymış 50$ yurt dışı için... :) Aslında ben saati 50$'a 20 saat çalışmak isterim ama derlerse ki sen daha pişmedin, ilk başta saati 25$'a günde 8 saat de çalışabilirim... 50$ olursa 4 saate düşmeliyim günde yani bana lazım olan para tam 4000$... :) Mevla ile de anlaşmam böyle kontratım... :))) Oyunlar yapıyorum ben, zaten game developer pozisyonlarından birine başvurdum, tutkuyla bağlı olduğum tek iş bu iş... Bir de ortaokul talebelerine matematik anlatmak... Bu 2 iş...:) 5 öğrencim oldu benim... :) Şöyle bir senaryo idealdir, yerli veya yabancı bir yazılım firmasında saati 25$'a yavaştan günde 8 saat mezuniyetten sonra başlanır, 5 sene sonra saati 50$'a 20 saat haftada + (ekstra çabamız da olur bu işi çok sevdiğimizden serbestçe belki bir 5 saat kadar bizden) yani günde 5 saat kadar ki 1 saati benden olabilir ama siz onu 4 sayın gene de ki 1'i baskı olmazsa rahat olur, baskı olmasın yeter ki... Geri kalan zamanlarda da gene kendi oyun şirketimi kurmak için de kendi oyunlarım ile ilgilenebilir ve eğitime ve günlük işlerime de devam edebilirim... :) Bazı şirketler çok baskıcı oluyorlar ki bu çok yanlış bir şey, şu hayatta kimseyi üzmeye gelmez... :) Maaşlı işim ana maaşım olur oyun şirketinden saltanat akmaya başlarsa, o saltanatı tamamıyla dağıtırım... :) Aslında girdiğim ekmek teknesini bırakmak istemem, yani bana yapılan iyiliği unutmam, vefamız vardır bizim patronlara ve insanlara, bir tek aile hekimine vefada şaşırdık çünkü o da ilaçları yazmıyordu pek psikiyatri ilaçlarını, babamlar değiştirelim dedi, ben gene değiştirmeyelim dedim ama değiştirdik mecburen, eski patronu da çok severdim ben muhasebeciyi, ama o iş bana göre değildi... :) Ama belki de kendi şirketimin başına geçerim orasını Mevla bilir... :) İlk oyunumu Godot ile yaptım yaklaşık 2 senede ama çalıştığım zamanları mesai olarak sayarsak belki de 6 ayda tahminen okul da vardı çünkü bir sürü ders vardı bilgisayar mühendisliğinde zorlu veya kolay, yani Godot'a başvurdum ama Unity ile de devam eden 3 oyunum var... Unity'yi de bilirim ama Godot'u daha iyi bilirim... :) Bu 2 oyun motoru bana yeter gibi, zaten mobil oyun yapıyorum, Unreal Engine'e geçmedim ki belki de hiç geçmem... :) Üşenmeden günde 8 saat mesai yaparsam tahminen 6 ayda bir oyun çıkartırım tek başıma ama biraz gelişmiş bir oyunsa belki 1 sene... :) İkinci oyuna her ne kadar yeni başlasam da sanırım 2 ay içinde hazır olmalı mezuniyet için... Zaten ilk oyundan tecrübem var, gerekirse haftada 50 saat+ mesai yapmalıyım bu ikinci platform oyunu için... Diğer projemin de raporunu yazmalıyım, bir de kalan 3 dersime çalışmalıyım... Şu 2 ay çok yoğun, ekpssyi sallayacağız gibi duruyor... :) Ama sınavına girerim... :) Zaten engelim geçici... :) Yeni başlıyorum tarih 24 Mart 2026 bu satırlar yazılırken, 2 ay içinde tamamlayıp sunmalıyım 2. oyunu da 1. oyun ile okula projeler olarak mezun olmak için... :) Arkadaşlar bir de benim uykularım çok düzensiz mesai saatleri esnek olursa süper olur... :) Ne zaman uykumu alıp kendimde olursam, gece gündüz demeden çalışırım... :) O bakımdan ben devlete girmek istemiyorum biraz da... :) Yaklaşık 10 senedir insomnia var ya da düzensiz uyku bende ama doktora gitmedim bu konuda... :) Yani bazen az uyurum, bazen hiç uyumam, bazen çok uyurum farklı saatlerde... :) Uyku kitaplarını sipariş ettim dostlarım takıma verdiğim, Prof. Dr. Selçuk Aslan ile Dr. Adem Dirican'ı... :) Guy Meadows'ı bulamadım... :) O da tekrar çıkarsa daha sonra alırım artık... :) Hayalimdeki sistem şöyle, gece 01.00'de yatayım, sabah 7.30'da kalkayım... 6 buçuk saat yeter bana, hem Hz Süleyman Nebi de gözlerine ve kirpiklerine uykuyu cimrilik ederek ver demiş... :) Erkenden sabah, şükür namazlarına ve virdi mevleviye, dualara ve tespihlere geçeyim, 9'da da çalışmaya geçeyim istiyorum... :) Kahvaltıyı babam uyanınca onunla beraber yaparım, sabah çay ile kek gibi bir şey bulursam yeter bana... :) Eğer bu 2 adam yazdıklarıyla benim uykumu düzene alırlarsa çok dua edeceğim onlara... :) Babam da 10.30'a doğru uyanır genelde... :) Geç yatar çünkü o da genelde 03.00 gibi ortalama çoğunlukla... :) Ama belki bir yarım saat erken yatağa girmemde fayda var sanırım çünkü tak diye uyuyamam genelde... :)

22 Mart 2026 Pazar

Güzel Bir Pazar Günü :)

 Merhaba dostlarım,

Bugün günlerden 22 Mart 2026 Pazar... :) Gece yarısı...

Proje raporumu yazmalıyım... :) Diğer projeye de hemencecik başlamalıyım... :)

Arkadaşlar son günün namazları kaldı borcum olarak + 5 gün * 5 vakit = 25 vakitlik tespih sonrası duaları + 5 gün *2 vakitlik = 10 vakitlik 3'er tane * 7'şer defalık peygamber dualarımız kaldı... Onları yapmalıyım... :)


Saat sabaha karşı 04.45 ve Ryan artık uyumayı deneyecek ki sabah 10.00'da kalksın ve ilacını içsin... Ardından da namazlara dualara ve virdlere dursun ve ardından da proje raporunu yazsın ve yazmadan önce de son proje dersini izlesin... :)

Ryan gene hiç uyuyamadı ve kahvaltı yaptı... :)

21 Mart 2026 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi :))

 Merhaba dostlarım,

Tarih 21 Mart 2026 Cumartesi... :)

Akşam virdimizi tamamladık ve son 4 günkü virdi mevleviler için kısa 400 Allah ismini tespih ettik... :) Şimdi 33 * 25 vakitlik namaz tespihlerimizi yapalım... :) Ardından bugünkü namazları yapalım ve bugünkü virdi mevleviyi yapalım... :) Aşağıdaki şekilde... :)

Subhânallâhi ve'l-hâmdü lillâhi ve lâ ilâhe illallâhü vallâhu ekber ve lâ hâvle ve lâ kuvvete illâ billâhi'l- aliyyi'l-azîm (Bu namaz tespihi, bu tespihi takıma 56. aya yazmış Ryan, buna 56. ay da geçebilirsiniz, Ryan da hemen geçmemişti buna, siz şimdilik klasik 33 Sübhanallah, 33 Elhamdülillah ve 34 Allahu Ekber yapabilirsiniz, ama devam edenler yapsın, bu yazdığım tespih biraz kuvvetli tespihtir, yeni başlayacaklara o kadar kuvvet fazla gelebilir, zaten mesnevide bunun anlatıldığı yere gelenler geçmek isteyeceklerdir, en azından 56. ayı bekleyemeseniz de mesneviyi bekleyin 1 seneye yakın, biraz ısının, ben biraz daha ısınayım diyenler 56. ay geçsinler, nohut ağır ağır pişer arkadaşlar birden pişmez, bu nohut bahsi mesnevide de geçer ama sanırım bizim takımda bazı nohutlar belki birkaç tane pişmemekte ısrar edecekler, kepçeyle karıştırmamız lazım o nohutları, ey nohutlar çiğ kalmayın, yenilmezsiniz sonra, can olamazsınız, aslında aşçı mevlanadır bizi o pişiriyor, ryan değil aşçı arkadaşlar gerçi aşçılık okuyor ama ryan'ın aşçılığı fasulyeden, ryan da nohut sayılır, ryan'ın yemeği ancak fasulye yemeği olur, siz mevlana'nın kazanına girin, ryan'ın ki olsa olsa küçük boy tencere olur, ryan daha fasulye yapmayı da bilmiyor ama ocağı ısıtıyor şimdilik, bari öğrensin fasulye yapmayı hazır aşçılık okurken kardeşi veya amcasından, amcası nohutu da fasulyeyi de şahane yapar büyük amcası, onun aşçılığı 10 numaradır, ama amcam tasavvuf bilmez, ama çok iyi adamdır, tam hatırlamıyorum ama galiba fasulyeye bile gönderme vardı mesnevide, sanırım bu fasulyeleri ryan ve efe pişirecek aşçı olduktan sonra, efe üşenmezsen sen de 2 yıllık bir aşçılık kaptır anadolu üniversitesinden açık öğretimden hatta muhammed dahi kaptırabillir ama onun aşçıbaşısı farklı, ryan da 4 senede tamamlayacak inşallah 2 seneyi, sınavlara da girmedi pek çok ryan derslere de hiç girmedi ama son 6 dersi kaldı, dünyanın belki de en kötü aşçısı yapacak bu fasulye yemeğini hakk nasip ederse, ama ryan'ın yaptığı salata ve menemen 10 numaradır arkadaşlar, çok lezzetli yapar, bu fasulye de öyle olur inşallah :), bu 2 hatta belki de 3 aşçının yapacağı fasulyeler lezzetli olmazsa hesap sorar aşçıbaşılar bizden efe ve belki de muhammed ona göre, güzel bölüm efe aşçılık, zevkli dersler var, ryan saklıyor kaynakları, onlardan faydalanacak, ryan'a dediler ki ingilizce sen aşçı mısın ryan da girdi bu aşçılığa öyle dedikleri için, belki sana da demişlerdir efe iyi hatırla, bayağı bir aşçıbaşımız var efe bizim takımda (mevlana, hakkani, geylani, ibnül arabi ve ibni sinadan çok aşçılık dersi alacağız elbette onlar tasavvuf dersi verseler de aslında bizim için aşçılık, hatta başka aşçıbaşılardan da, hatta nebilerden de ki en güzel yemeği aslında onlar yapar) ama baş aşçıbaşımız mevlana sanırım ikimizinde, ama epey aşçıbaşından ders alıyoruz ya da alacağız inşallah, bizden aşçı olursa çok iyi efe ve muhammed, aşçıbaşılar zaten hazır kıta bekliyorlar...  hatta aşçı yamağı olmamız lazım sanki biraz... :)) ne anlarız biz ryan aşçılıktan dediğinizi duyar gibiyim arkadaşlar, illa diyorlarki aşçı sizsiniz sanırım... :) bence bu 3 fasulye yemeği de çok lezzetli olacak yani birbirinden güzel, bakmayın siz bizim aşçılıktan çakmadığımıza... :) bu fasulye yemeklerinin tadını en iyi mevla biliyor arkadaşlar... :) yani en tepedeki aşçıbaşılarbaşı... :) bakalım kaç puan verecek bizim aşçılığımıza... :) ayrıca arkadaşlar biz hem nohutuz hem aşçı adayı, merakı olanlar okusunlar şu aşçılığı, belki sizi de çağırırlar bir gün aşçılığa... :) çok güzel bölüm aslında aşçılık da ryan zaman ayıramadı pek, yoksa ryan da çok seviyor... :)

Evet arkadaşlar tespihi nihayet tamamladık... Şimdi son günkü namazlar kaldı... :) Mevla kabul ve makbul etsin... :) Bir de bu sabahki virdin kısasını yapayım, şimdi uzununa üşendim çünkü ve gece oldu... :)

100 de Allah ismi şerifini tespih ettik... :) (Bu da virdi mevlevinin kısası ama uzunu elbette daha iyidir) Bugünkü namaz tespihlerini önden yaptık peşin olarak... :)

Dün son 4 günkü namazlara eğilmiştik 68 rekat, sadece bugünküler kaldı... :) Aslında ben de sünnetleri kılarım ama çoğalınca borçlar sünnetleri atlarım, siz de öyle yapabilirsiniz, zaten sünnet son vakit için kılınır... :)

Güzel Bir Bayram Akşamı

 Merhaba arkadaşlar,

Bugün 20 Mart 2026, Bu akşam, akşamki virdimi tamamladım... Son 4 günkü akşam virdleri böylece tamamlanmış oldu ama sanırım bugün ile beraber son 4 günkü namaz, niyaz ve dua borçları ile sabahki virdi mevlevi borçları kaldı... :) Namazları az sonra çayı bitirdikten sonra, niyaz ve duları da akabinde yani 5 vakit * 4 gün şeklinde yani 20 tur şeklinde gene 3-3-3-7-3 şeklinde, peygamber dualarını ise 2*4 = 8 tur şeklinde 3 peygamber duamızı gene 7'şer defa okuyalım... :) Ardından da önce 2 tur virdi mevlevi, ardından bir ilim turu atıp, gece 2 tur daha virdi mevlevi atalım... :) Ardından da 56 sayfalık Konsantrasyon ve İçsel Uyanış kitabını bitireyim... Ardından da zihinsel konsantrasyonun ilk 50 sayfasını okuyayım, ardından da Seçilmişin Uyanışı 4. günü tamamlayayım not alarak... :) Ardından da 2 tur daha virdi mevlevi yapayım sabaha karşı... Hatta sabah vakti girerse bir de sabah namazlarından sonra bir de sabah vakti için virdi mevlevi yapayım... :)


Önce ilimleri okuyayım, şimdi içimden çok namaz kılmak gelmedi... İçimden gelince kılıyorum genelde namazı... :) Ama namaz da yapıyı ayakta tutan direktir arkadaşlar, günde 1-2-3 sefer de olsa topluca da olsa secdeye gelmemiz lazım... :) Şimdi doya doya kitaplarımı okuyayım... :)

İlim de akmadı arkadaşlar sanki iç sesim önce namaz diyor borçlar birikti çünkü... Abdest alayım de namaza durayım... Ardından belki huzur gelir... :)

Arkadaşlar çarşamba-perşembe-cuma ve cumartesi günlerin 5 vaktinin farz namazlarının kazalarını ve en sonki vaktin farzını kıldım toplam 20 vakit namaza durdum... Allah'ın izniyle 68 rekatı tamamladım... Sadece 4 günkü 2'şer rekattan 8 rekatlık şükür namazları ve 4 günkü virdi Mevlevi ve 165 * 4 seferlik yani 33 * 20 seferlik de namaz sonrası tespihleri kaldı... Niyazı genelde topluca yaparım... Ha bir de 5*4 =20 vakitlik tespih sonrası duaları ve 4*2 = 8 seferlik 3 'er peygamber duaları kaldı... :) Ama epey beynim uyuştu biraz mola veriyorum... :)

Ryan da kısa kesecek arkadaşlar yapmadığı sabah virdi mevlevilerini, uzun vird yapmaktansa, yapamadıkları günler için 100 Allah çekecek kısa vird yerine geçen, hatta Mevla da onay vurdu... :) Son gün için uzun virdi yapacak... :) Ama namaz tespihlerini yapacak 33 kerelikleri ve tespih sonrası duaları da yapacak... :) Ryan da kendini çok kasmasın... :) Rahat bıraksın... :)

19 Mart 2026 Perşembe

Ryan'ı İzleyeceklerin 35. Yıl Programı

 Son yıl da mest olalım artık... :) 

-409. ay-

Ma'ruf-ı Kerhi ve İbnü'l Cezvi'nin Ma'ruf-ı Kerhi Menakıbnamesi Büyüyen Ay yayınları 2 defa bitirelim zaten 152 sayfa, 2.si altları çizili yerleri tekrar da olabilir... :)

Cezire-i Mesnevi tercümesi ve Şerhi Bir Metin İki Şerh Büyüyen Ay Yayınları Mevla onay vurdu 416 sayfa okuyup altı çizili yerleri tekrarlayalım... :)


-410. ay-

Yedi Meclis Mecalis-i Seb'a tekrarlayalım bilgiler uçmasın... :)

Mevlana Celaleddin Mektuplar   tekrarlayalım bilgiler uçmasın... :)

Kudema-yı Mevleviyye Erken Dönem Mevlevi Büyükleri tekrarlayalım bilgiler uçmasın... :)


-411. ay-

Erzurumlu İbrahim Hakkı Kamil İnsan / İnsanı Kamil Mevla da onay vurdu... :) 96 sayfa tekrarlayarak okuyalım... :)

Ey Azizler! İşte Başlarız Söze - Meşhur Hafız ve Mevlidhanlar İle Röportajlar (1958) 208 sayfa tekrarlayarak okuyalım... :)

Ömer Hayyam ve Rubaileri Büyüyen Ay Yayınları 400 sayfa tekrarlayarak okuyalım... :)


-412. ay-

Hikem'ül - Ataiyye Büyüyen Ay yayınları 240 sayfa tekrarlayarak okuyalım

Niyazi-i Misri 5 risale Büyeyen Ay yayınları 176 sayfa tekrarlayarak okuyalım

Ey Derviş! Mebaliğu'l Hikem tekrarlayalım ilkini de 16. yıl 192.aya yazdık

Ryan'ı İzleyeceklerin 34. Yıl Programı

 -397. ay-

Ariflerin Menkıbeleri Ahmed Eflaki... 2 ayda bitirelim... :) Bu ay yarısı


-398. ay-

Ariflerin Menkıbeleri Ahmed Eflaki... 2 ayda bitirelim... :) Bu ay tamamlıyoruz


-399. ay-

Sünen-i Ebu Davud tam 1 yıl sonra tekrarlayalım 1. cilti bilgiler uçmasın


-400. ay-

Sünen-i Ebu Davud tam 1 yıl sonra tekrarlayalım 2. cilti bilgiler uçmasın


-401. ay-

Sünen-ün Nesai tamamını 1 ayda tekrarlayalım bilgiler uçmasın


-402. ay-

Tezkiretü'l Evliya tekrarlayalım 2 ayda bilgiler uçmasın yarısını 


-403. ay-

Tezkiretü'l Evliya tekrarlayalım 2 ayda bilgiler uçmasın bu ay tamamı


-404. ay-

Nefehat'ül Üns Evliya Menkıbeleri 3 ayda tekrarlayalım 4 ayda 1. turu atmıştık... :) Bu ay 1/3'ü bilgiler uçmasın


-405. ay-

Nefehat'ül Üns Evliya Menkıbeleri 3 ayda tekrarlayalım 4 ayda 1. turu atmıştık... :) Bu ay 2/3'ü bilgiler uçmasın


-406. ay-

Nefehat'ül Üns Evliya Menkıbeleri 3 ayda tekrarlayalım 4 ayda 1. turu atmıştık... :) Bu ay 3/3'ü bilgiler uçmasın


-407. ay-

Envarü'l Aşıkin yarısını tekrarlayalım bilgiler uçmasın 16. yılın sonuna ekledik bunu ve 34. yılın sonuna, bu ay yarısı


-408. ay-

Envarü'l Aşıkin yarısını tekrarlayalım bilgiler uçmasın 16. yılın sonuna ekledik bunu ve 34. yılın sonuna, bu ay tamamı, Allah'ın izniyle aşıkların nurlarına kavuştuk arkadaşlar... :) Mevla da onayladı... :)

Güzel Bir Salı Günü :)

 Merhaba dostlarım, Bugün 24 Mart 2026, sabah ezanı okundu... :) Şimdi vira bismillah deyip önce dünkü 4 son vaktin namazları ile bu sabahki...