21 Eylül 2024 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi Günü

 Merhaba dostlarım,

Dün gece İzmit'e döndük sağ salim şükürler olsun... Kardeşlerim de Bursa'ya dönmüşler... :)

Dostlarım bir de benim şöyle bir tespitim var: Diliyle müslüman olduğunu söyleyip kalbiyle kafir olmaktansa, diliyle ateist olduğunu söyleyip kalbiyle inanan olmak belki de 1.000.000 kat daha iyidir... :) Yani dostlarım benim inancıma göre hiçbir iyi insan cehenneme gitmeyecektir... :) İyi insan da ne demektir: İyiliğin ağır bastığı insan demektir... :) Ve Yüce Mevla merhametlilerin de en merhametlisidir... :) O yüzden hiçbir şeyi kafaya takmadan hayatın keyfini çıkarın ve menziliniz de iyiliklerle olsun... :) İnsanların kusurlarını yüzlerine vurmayın, belki Mevla sizi daha ağır bir kusurla sınar... :) Herkese hoş nazar edin ve vesveseleri de kafaya takmayın... Kendinizden de şüphe etmeyin... :) İnşallah cennette cennetliklerin hepsiyle dost oluruz... :) Orada dert de yok, ömrümüzün de yarısı belki de bitti... Karşı kıyıya ulaşmaya az kaldı biraz daha sabır... :)


Bir de dostlarım cenneti kazanırsam Mevla'dan bir dileğim var: İnşallah Hz İsa peygambere, Hz Mevlana'ya ve Mustafa Kemal Paşa'ma yakın olur benim evim. Onlar bu dünyada benim baş rehberlerim oldular. Burada onlardan çok şey öğreniyorum, inşallah orada da onlarla tanışıp, kendilerinden öğrenmeye devam ederim... :)

Dostlarım maç seyrediyoruz, babam, dayım ve ben. Dedim ki dayı cennette sen kime yakın olmak istersin? Dedi ki Kim Kardashian olabilir, Nurgül Yeşilçay olabilir, bir de Tanrı'nın seçtiği bir kul olsun dedi... :) Senle aramız çok uzak olsun dedi... :)))

Dostlarım maç sonu benim yorumum: "Aslan kükredi.", BJK'li dayımın yorumu: "Aslan kanaryanın tüylerini yoldu." :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....