16 Eylül 2024 Pazartesi

Tatil Devam Ediyor

Merhaba dostlarım, Senza Garden Holiday Club'tayız, Antalya Alanya... İlk günkü izlenimlerimi göre tam bir fiyat performans oteli.

Dostlarım biz bu otele tee Nisan ayında rezervasyon yaptık ve erken rezervasyon indiriminden faydalandık... 4 gece 5 gün, 4 kişi sadece 26000 küsür TL'ye gelmişti... Yalnız odada ısıtıcı ve çay kahve yok... Havlu da yoktu, söyledik geldi. 24 saat Ultra Herşey Dahil bir otelin dezavantajlarıydı bunlar... 

Datça'da gece sahil boyu gezerdik... Burada öyle gezecek pek bir şey de yok gibi... Otel epey büyük... Bir kaydıraklı Aquapark, bir normal havuz, deniz ve plaj var... Yani bu fiyata süper dostlarım...

İlk gün Aquapark'a çıktım ama o sırada kaydırak açık değildi... Bizim damatla Öykücük kendilerine tavuk döner almışlardı... Biz de sabah kahvaltısına yetiştik ve öğleye de yetiştik... Yemekler gayet güzel, açık büfe... Tatlılar vs şahane gerçekten... Bugün iki tatlı aldım akşam yemeğinde ki karamelli tatlı muhteşemdi... :) Yani verdiğimiz ücretten aldığımız lezzet gerçekten güzel... :) İlk gece bitiyor, odadayız... Kaldı 3 gün ve ben gene evimi, bilgisayarımı, kitaplarımı ve interneti özlüyorum... Bugün denize girdim sadece ve yol yorgunluğu olduğu için de 4'ten akşam yemeğine kadar yaklaşık uyudum.

3 gün daha güzel yemekler yiyelim, deniz havuz yapalım ve nasipse de 5. gün de döneceğiz dostlarım... :)

Allah'a emanet olun... :)

Bu otelde çok turist var dostlarım, en çok da Rus olabilir... 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....