11 Haziran 2024 Salı

O'ndan Başka Hiçbir Şeyin Kendi Başına Varlığı Yok

 Merhaba dostlarım,

Geçmişte bir şiir okudum, sonra o şiiri yazdım yani gerçekledim. Şiiri babam saklıyor... :) Allah nasip eder de dev okul (Boğaziçi) bu hastalıkla biterse yayınlayacağım yani tekrar gerçekleyeceğim... Allah nasip eder ve zamanda yolculuk yapar da geçmişe gönderirsem halka tamamlanacak yani hepten gerçekleşecek...

Eğer geçmişte o şiiri okumasaydım, kılıcı kaldırmayacaktım... Allah'ın hikmetiyle kendi kendime rehberlik ettim... Şimdi de yavaş yavaş okula dönmeye ve bitirip yayınlama aşamasına geçmeliyiz akıl sağlığımızı koruyup ve iyileştirerek... :)

Bana hep birileri rehber oluyor... Yani hem görünür hem görünmez dostlarım var, düşmanlarım da olabileceği gibi... :)

İşte bu büyük mesele var ama bende heyecan yok ancak zaman zaman oluyor bu meseleyi çok düşününce... :)

Yani seni sana sensiz gösterirler sırrı ikinci kez bu sefer tam inanarak gerçekleşecek... :) Allah buna kadirdir!, benim kadir olup olmamamın pek önemi yok... :) Zaten O'ndan başka hiçbir şeyin kendi başına varlığı yok... :)

Allah'ım önce aklımızı yükselt, sonra cesaretimizi... En çok bunlara ihtiyaç olacak... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....