17 Haziran 2024 Pazartesi

Harika Bir Bayram Günü :)

 Merhabalar,

Dostlarım, hem amcam hem kankam Basri, görüntülü bir şey kaydetme dediler iş görüşmesi için... :) Onlar dolandırıcı olabilir dediler ve biz de gene vazgeçtik... :) Sadece canlı görüşme olursa katıl dediler... :)

Dostlarım İstanbul'dan akrabalarımız ve dostlar geldiler ve insanlarla sohbet ettik az da olsa... Hepsi de çok iyi insanlar Allah için... :) Mutlu olduk... :)

Dün bayramın 1. günüydü ve hiç ders çalışamadan akşam gelen dostlarla balkonda lafladık... Bu iş başvurularından da bahsettik ancak bana herkes bugün diyor ki sen hobini paraya dönüştür yani oyunlarını geliştir ve yayınla diyorlar... Bana da çok mantıklı geldi... O bakımdan karar vermek zorundayız...Yoksa rüzgar bizi hep savurur... Okul varken ki var ve daha da olacak gibi sadece oyun yapımı ve devlette işe başvurmalıyız EKPSS ile, en güzel yol... Zaten paranın da çokluğu değil bereketliliği ve yeterliliğidir bizim için ön planda olan... :) Ben ne yapayım ayda 8333$'ı, senede 100000$'ı... :) O kadar Rab bana kazandırsa dahi ben o parayı dostlarla ve yoksullarla paylaşmadıkça, bana yarardan çok zararı olur... :) Rab bir gün bizi zenginleştirirse de, hem dostlarla hem de yoksullarla paylaştırsın inşallah... :) Her şey O'nun emrindedir... O'nun izni olmadan bir yaprak bile kıpırdayamaz... :) Bu dediğime yürekten inanın... :)

Şimdi bir nescafe yapalım dostlar... Saat de 15.35 olmuş.. :) Önce nescafemizi içip biraz rahatlayalım, ardından da diferansiyel denklemleri yazarak çalışalım hiç üşenmeden... :) Ha gayret... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....