7 Haziran 2024 Cuma

Güzel Bir 7 Haziran Gecesi Dostlarıma İki Çift Laf

 Dostlarım herkese iyi geceler,

Bir şey keşfettim. Ne zaman 150 mg kullansam çok uyuyorum, psikotik durumları dengelemek için... Ne zaman 200 mg kullansam fazla uykuya gerek kalmıyor ancak zaman zaman baş ağrısı yapabiliyor... Ben de bu gece 00.00'dan belki de az sonra bir çeyrek mg daha ilaç aldım ve beynim inanılmaz rahatladı.. Yaklaşık 225 mg etti bu dozla... :) O bakımdan arada fazlalaştırıyoruz... :) Aslında dostlarım anladığım kadarıyla hala 150 mg az geliyor... Ben uykuya pek yenilmek istemiyorum, başım ağrısın da istemiyorum... Her gün 200 mg kullanırsam başım ağrıdığına göre, her gün 150 kullanırsam da az gelip çok uyuduğuma göre, 175 mg veya zaman zaman da 200 mg'da karar etmeliyim gibi... :) Dünya varmış dedim şu ilacımı içince... Bana bu ilacı Ankara'daki Prosfesör Erdal Hocam yazmıştı... İlacın adı Solian 200 mg'lık doz... Şu aralar benim için en iyi doz 175 mg gibi haftaya yayarsak son dönemi... :) Tüm manik ya da hipomanik psikozvari durumlar çekenlere çok iyi gelebilir... Tabii ben psikiyatrist değilim ama bu ilaç bana mükemmel geliyor eğer eksik ya da fazla doz kullanmazsak... :) Rab'bime bin şükür... :) Hocam yazdığı zaman 5 -6 sene önce 600 mg yazmıştı... :) Epey iyileştik çok şükür... :) Vesveseler ve sanrılar dindi çok şükür genellikle... :) Daha da iyi olacağız inşallah bana eski doktorum Erdal Işık Hocam öyle demişti, iyi olacaksın evladım demişti... Özel doktordu ama nokta atışı yaptı adam, 10 numara psikiyatrist... :) Ve güzel olanı şu ki dostlarım bir lisans bir yüksek lisans bitirdim işletme bölümlerini Kocaeli Üniversitesi'nde, öncesinde Boğaziçi Fizik Bölümü'nde hastalandım...  Orada da birinci sınıf derslerinin hepsini verdim ve ikinci sınıftan da 3 adet ders vermiştim, hazırlığı da 2 senede geçmiştim... :) Yani 6 sene öğrencisi oldum ve bunun 4 buçuk senesi aktif öğrencilik. (Hazırlığa sadece 1 dönem gittim 3 dönem gitmedim desem yeridir..) Dostlar normalde hazırlık + fakülte 5 sene normali, biz hazırlık + 1. sınıf + 2. sınıfın çeyreği kadar gelebilmişiz... Derslerdeki başarısızlık, okula fazla uyum sağlayamamam, yalnızlık, platonik aşk ve bilgisayarıma hacker girmesi ve aşağılanma gibi durumlarla karşılaşmıştım... Epey zor günler geçirdim ve Rab'bim beni düzeltiyor ve bana hikmeti öğretiyor... :) O güzeller sultanı Mevla'ya bin şükür... Dostlar ilaçların yan etkileri var diye kesmek doğru değil, yavaş yavaş azaltılmalı... Keserseniz doğru ilacı işleri berbat edersiniz... Beyin bu belki de en önemli organ... :) Bunlardan haricen şimdilerde de Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde Uzaktan Bilgisayar Mühendisliği okuyorum ve Anadolu Üniversitesi'nde de açık öğretimden aşçılık okuyorum ve nasipse önümüzdeki dönem de siber güvenlik yüksek lisansı yapmayı düşünüyorum... Belki Boğaziçi'ne de bir gün döneceğim ancak sadece sınavdan sınava ve labden laba... O da yarım kalan hikayeyi tamamlamak için... Biraz daha iyileşmek için ve 3 tane de üniversiteye kayıtlı olduğumdan o zaman (yüksek lisans işletme, bilgisayar mühendisliği, aşçılık) son afla Boğaziçi'ne dönmedim... İyi ki de dönmemişim... :)  Annem babam orada çalışma diyor yani EKPSS ile sakın yazma diyor, orası sana hiç iyi gelmedi diyor... :) Hem İstanbul'da hayat da pahalı, bir memur maaşının yarısı kiraya gider en az... :) Ve haklılar da... Onları dinleyeceğim... :) Sadece Kocaeli ve akabinde de Sakarya yazacağım yakın olduğu için, babam beni sabahları götürüp getirir... :) Ya da otobüsler var otogardan... :) En az 7 sene kadar daha devlette çalışıp erken emekliliğe ya da 60 yaşında emekliliğe hak kazanmalıyım dostlarım... :)

Fazla sıkıntı yaramaz dostlarım, eskiden çok bunaldığım anlar oldu ancak ömrümün bu dönemi çok huzurlu... Sadece biraz gelir(arada özel ders veriyorum, bir yıl 3 öğrencim oldu evlere de giderdim, bu son dönemse 1 öğrencim oldu ve bana gelirdi) doğru doz ilaç ve biraz da uyku düzenine ihtiyacım var... Sevgili, evlilik gibi şeyler iyileşmeye ve kısmete bakar... Ben rahatsızlığımın bilincinde olan bir hastayım ve her geçen gün iyileşiyorum... Yalnız doktorlarım dediler ki senin bu yardımcı ilaçların sıfırlanabilir ancak ben gene de 25 mg kadar kullanmak isterim çünkü bana mükemmel geliyor... Antidepresanın da kalkar ve iğnen de yarım doza düşer, yani ayda bir yarım doz iğneye düşersin gibi dediler ancak belki 20 30 senede demişlerdi... 7-8 sene önce demişlerse, antidepresanı yarım doz düştük 50 mg'a, onu çok kullanınca fazla çoşku yapmıştı ve dayım demişti ki ne veriyorsan verme hocam (babama) şuna fazla coşuyor... Depresyonda olmayan biri fazla antidepresan kullanırsa fazla coşku yapar dostlarım, bana doktor takıntılar ve moral olsun diye yazmıştı o ilacı, sonra yarısını gene Erdal Hocam düşmüştü, fazla coşku yaptı diye... :) Solian'ı da 600 mg'dan ortalama 175 mg'lara kadar düştük... :) Aylık iğneyi de Solian'ı epey düştükten sonra azaltacaklarmış doktorlar... :) Bir anda fazla düşmek doğru değil dostlarım, aşırı doz kullanmak da yan etki yapar... En ideal dozu inşallah hastalar doktorlarıyla bulurlar ve tüm dertleri şifa bulur inşallah... Rab'bim dermansız dert vermesin... :) Ne güzel Mevla'mız var... :)

Herkesin derdi var dostlarım, kiminin parası çoktur ama başka türlü dertleri vardır... Kiminin bizim gibi hastalık, kiminin fakirlik derdi vardır, -benim gelirim pek olmasa da fakir de değiliz çok şükür, annem babam emekli insanlar ve biraz birikim de yapmışlar...- :)) Ama pek çok vatandaşımız gibi bizim de biraz yoksulluk derdimiz var, yok desek yalan olur... Epey idareliyiz... :) Kiminin de aşk derdi, kiminin bambaşka dertleri vardır... Sadece bu kadarla sınırlı değil dertler elbette... :) Ben derdimden de hoşum halimden de... :) Şu Ekpss ile atanırsak ve hafif de bir işe başlarsak değmeyin keyfimize... :) Evden de babam üzerine bir oyun şirketi ve oyun yapımı, üzerine bir de siber güvenlikle ilgili eğitimler (yüksek lisans, kurslar, sertifikalar, vs.. ) 

Ancak bu eğitim işini de fazla abartmamalıyız belki de çünkü tarih falan da demiştik ama, fazla sıkabilir ve gereksiz olabilir o eğitimler bizim için... Pek çok kişi 1 alanın uzmanı... Biz ise bir çok alanda bilgi sahibi olmak istiyoruz tam uzmanlık (profesör, doçent, doktor) olmasa da... :) Ama dediğimiz gibi fazla da abartmamalı, bol bol kitap okumaya zaman kalsın... Hep üniversite de fazla gelebilir... Eski dersleri oturtmakta fayda var... Ne demiştik et tekrar-ı ahsen, velev kane yüz seksen... :)

Yani bize işletme, işletme yüksek, bilgisayar mühendisliği, aşçılık, siber güvenlik ve yarım kalan fizik bölümünü tamamlamak yeter de artar bile... :) Gerisi ekstra yük olur... Fazla açılmaya gerek yok gibi... Ya da sayısal alanlarda belki data science olabilir en fazla belki bir iki yüksek lisans daha... Ömür varsa yaşayıp göreceğiz dostlarım... Okumaya aşığım ben ve engelleri aşmaya da... :) EL AZİM... :) Belki de benim esmam bu... :) Tabi bunları iyileştikçe çalışarak yapacağız inşallah dostlarım, fazla zorlama yapmadan... Şimdi 2 üniversitede okuyorsak, ileride de 1 hafif iş, 1 üniversite olur ve sevdiğimiz işlerde de evden çalışırız... :) Şu oyun şirketini de kurarsak değmeyin keyfimize, bir de Elif'le tanışırsak N'olur Allah bilir... :)))) Elif'in gönlünde bir başkası olursa biz de mecburen başka bir Elif buluruz... Elif olmaz Zeynep olur misal... :)

Benim yerimde olan pek çok kişi okulu işi bırakıyor... Belki biraz daha ağır hastalar... Ancak bu hastalık beni kamçılıyor ve gerçekten çoğu zaman hiç rahatsızlık yok gibi eğer ilaçları düzenli alırsak... :)

Ve yine de dediğimiz gibi fazla stres bize yaramaz... Biraz stres kaldırabilirim, geçmişte epey yüksek stres kaldırdım ancak fazlası bana zarar veriyor... Rab rızıkları ta ezelden tayin etmiştir o yüzden hiç endişe etmeye gerek yok dostlarım. Çünkü ne demişler, rızkınız sizin onu aradığınızdan daha çok o sizi arıyor... :)

Rab cümlemize sağlık versin... Bu olursa gerisi teferruat... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....