11 Mayıs 2024 Cumartesi

Süper Bir Cumartesi Olsun İnşallah

 Merhaba dostlar,

Cumartesi saat 02.36'da yazıyorum bu satırları... Bu saatte algoritmalar hiç akmaz en son sayfa 70'te kalmıştık... :) Tasavvuf da ağır gelir 1000 besmele üstüne... :) En iyisi Salah Birsel'in Boğaziçi Şıngır Mıngır'ından akmak... :) En son sayfa 217 yani Gaddar Aliço'da kalmışız... Buradan devam edelim, sallama çayımızı yapıp... :)


Gaddar Aliço öyküsü güzel bir öyküydü dostlarım... Padişahı dahi iki kez yenmiş güreşte... 

Dostlarım 7.30'da uyandık ve sallama çayımızı da yaptık... Keyifliyiz gene şükürler olsun... 

Rüyada önümden Muharrem Başkan geçiyordu... :) Bir de pek gitmediğimiz büyük bir bakkala giriyorduk... :)

Otomatlar Biçimsel Diller ve Turing Makineleri kitabında sayfa 28'e geldik... Bu kitabın 340 sayfa olduğunu önce de söylemiştik... :) 32'ye geldik ve durduk... :)

Dolapta süt buldum ve kahve yapmaktan da vazgeçtim... Hep sütlü kahve yapardım... :) Bu sabah bir kupa süt doldurdum ve keyfini çıkartıyorum... :)

Schaum serisinden diferansiyel denklemler kitabına da giriş yapacağız az sonra inşallah... :) Saat de 8.56 olmuş... :)

Schaum'dan sayfa 4'e geldik ve biraz da Bilgisayar Organizasyonu ve Mimarisi ders slaytlarını okuyalım... Hoca ilk 5 haftada 4 haftalık slayt anlatmış... :) Hepsini okumalıyız... Bu dersimiz çok vasattı sadece bir hafta izlemişiz bu sınavda ve sınavlar alabora olmuş çoğu sıkıntılardan dolayı... :)

İnanıyorum ki inşallah hepsini kurtaracağız ya finalde ya bütünlemede... :) Olamadığımız dersin (Yesevilik Bilgisi) telafisi de 25 Mayıs tarihinde... :)

Dostlarım Popeyes'tan Golden Maxi Menü söyledik... Saat de 16.00'yı geçiyor... Bugün yapmamız gerekenler oyuna leaderboard yapmaya çalışmak, belki reklam da eklemek ve belki Android Aplikasyonu da çıkarmak olarak sıralanabilir... :) Sonra da 25$ vererek oyunu Google Play'e yüklemek reklamlı haliyle... :) Bu işlerle üşenmeden ilgilenmeli... :) Sonra da diğer oyunlar için yükleme yapacağız son hallerine getirip inşallah... :) Şimdilik 3 tane oyunumuz var... :) Biraz gayret... :)

Dostlarım hep dinlendik, baş ağrısı vardı... Sabahki çalışma haricinde pek bir şey yapamadık... :)
Dostlarım bugün de pas geçtik oyunla ilgili şeyleri sağlık problemlerinden dolayı... Ne zaman iyi olursak o zaman... :)

Bugün de 1000 besmelemizi çektik arkadaşlar... Namazlara da gayret gerek... Hastalık fırsat verirse... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....