24 Mayıs 2024 Cuma

Hoşgeldin Cuma


 Arkadaşlar bir rüya gördüm... Rüyada bir arkadaş grubuyla Amerika'ya gitmişiz eski arkadaşlarla... Pasaport kontrolden geçmeden polislerden biri bize bir tiyo verir, rahat geçmek için kontrollerden ancak yalan içerir... Arkadaşlarla da yorulmamak için bu beyaz yalana uymaya karar veririz... Herkes bir yalan söyler... Bana kadar gelir, ben de beyaz bir yalan uydururum... Sonra bu yalan başka yalanları söylemeyi de gerektirir ve işler sarpa sarar... Halbuki hakikate varmak için ucunda yorulmak bile olsa her zaman dosdoğru olmayı gerektirir elif gibi, bilin istedim... Mevla bize rüyada dahi hayat dersi veriyor ve bizi bırakmıyor... :) Daha tam dosdoğru olamamışız, biraz daha doğrulmamız gerekiyor... Rüyada bile olsa... :)

Hak'tan dosdoğru ol emri var arkadaşlar, biz bunu bazen unutuyoruz..!


Arkadaşlar SGT*appnebulaco diye bir yere 1 $'lık burç aplikasyonu gibi bir şeye ödeme yapmıştım ve 33,78 hesaptan kesmişti... Aynı uygulamaya 6 gün sonra haberim olmadan 1316,22 TL kesmiş hesaptan, peşini bırakmayacağım, neyin nesiymiş bu kesinti diye... :) Öyle bir harcama yapmadım ben... :) Babam da uyansın onunla da konuşup bankayla iletişime geçeceğim... :)

Egzersizimizi yaptık ancak evde süt kalmamış... :)

Besmeleyi de çektik, bankayla da konuştuk... Yeni kart yollayacaklar, ancak o parayı geri almak zor gibi, yine de bir bankaya gitmemiz lazım... Bir de kurumla iletişim kurun dedin yani aplikasyonu yapan... :)

Bu dünyada çok haksızlıklar oluyor, ama Hakk'ın adaleti şaşmaz... O 3 kağıtçıların hepsi patlayacaklar... :)






3 tane yesevilik bilgisi dersine de çalıştık biraz hızlıca bazılarını... :) Yarın imtihan var.. :)

MASA DA MASAYMIŞ HA
ADAM YASAMA SEVİNCİ İÇİNDE
MASAYA ANAHTARLARINI KOYDU
BAKIR KASEYE ÇİÇEKLERİ KOYDU
SÜTÜNÜ YUMURTASINI KOYDU
PENCEREDEN GELEN IŞIĞI KOYDU
BİSİKLET SESİNİ ÇIKRIK SESİNİ
EKMEĞİN HAVANIN YUMUŞAKLIĞINI KOYDU
ADAM MASAYA
AKLINDA OLUP BİTENLERİ KOYDU
NE YAPMAK İSTİYORDU HAYATTA
İSTE ONU KOYDU
KİMİ SEVİYORDU KİMİ SEVMİYORDU
ADAM MASAYA ONLARI DA KOYDU
ÜÇ KERE ÜÇ DOKUZ EDERDİ
ADAM KOYDU MASAYA DOKUZU
PENCERE YANINDAYDI GÖKYÜZÜ YANINDA
UZANDI MASAYA SONSUZU KOYDU
BİR BİRA İÇMEK İSTİYORDU KAÇ GÜNDÜR
MASAYA BİRANIN DOKULUSUNU KOYDU
UYKUSUNU KOYDU UYANIKLIĞINI KOYDU
TOKLUĞUNU AÇLIĞINI KOYDU

MASA DA MASAYMIŞ HA
BANA MISIN DEMEDİ BU KADAR YÜKE
BİR İKİ SALLANDI DURDU
ADAM HA BABAM KOYUYORDU.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....