30 Mayıs 2024 Perşembe

Güzel Bir Gün

 Merhaba dostlar, 

Bugün bir siber güvenlik kümelenmesinden eğitim almak için formlar doldurdum... Daha cevap gelmedi, henüz gönderdim çünkü... :) Önümüzdeki dönem siber güvenlik okumaya karar vermiştim yüksek lisans olarak... :) SOC Siber Güvenlik Operasyon Merkezi Analist Takımı eğitimini seçtim ve haber bekliyorum... :) Mavi takım oluyor sanırım SOC... :)

Rüyamda da rahmetli Kevin Mitnick'i gördüm... :) Allah rahmet eylesin... Bu dünyadaki imtihanını tamamlamış geçen sene... :)

Ben gene oyunlarımla da ilgileneceğim elbette, eğitimlerime de devam edeceğim... Bir de Rabbim hayırlısıyla çok azıcık olan gelirimi arttırırsa daha ne isterim..? :) Aslında isteyeceğim şeyler olabilir... Gönlümdekini istemek gibi... :)


Arkadaşlar sınava giriş belgelerimiz oluşmuş bile... :) Sınavlarımın biri hariç hepsi Cumartesi gününe koymuşlar, Pazar günkü sınavı ya bütünlemeye bırakırım ya da sabah bir kez daha gideriz İstanbul'a eğer otelde kalmazsak... :) Sizlerle fotoğrafsız ve üstteki bilgiler hariç paylaşayım... :)


FİNALLERE HAZIRLANMA PROGRAMI

30-31-1(Mayıs ve Haziran) ->  Biçimsel Diller ve Otomatlar, kitabını bitir 50. sayfadayız, 340 sayfaydı galiba... Aynı dersin ders videolarını bitir ve içeriğini bitir... :)

2-3-4 (Haziran) ->  Bilgisayar Organizasyonu ve Mimarisi videoları bitir ve içeriği bitir... :)

5-6-7 (Haziran) -> Yesevilik Bilgisi, videoları da sabırla bitir, içeriği de notları da... :)

8-9-10 (Haziran) -> Felsefe videoları da bitir, içeriği de hocanın paylaştıkları varsa da... :)

11-12-13-14-15 (Haziran) -> Algoritmalar videoları da bitir, içeriği de kitabı da kolayla, çok kalın bu kitap o bakımdan 2 gün fazla verdik... :)

16-17-18 (Haziran) Veritabanı Yönetim Sistemleri videoları kodlayarak çalış ve bitir ve içeriği de bitir... :)

19-20-21-22-23 (Haziran) Diferansiyel Denklemler videoları bitir, içeriği bitir, Schaum'u kolayla, YouTube'taki hocayı kolayla :)

24-25 (Haziran) Bilim Tarihi hem videoları hem içeriği bitir... :)

26-27 (Haziran) Web Programlama hem videoları, hem HTML kursunu hem de içeriği bitir... :)

28 (Haziran) Tüm dersleri gözden geçir ve tekrar et sınav için... :)

29 (Haziran)  Allah'ın izniyle 8 adet sınava gir ve başar... :)
30 (Haziran) Allah'ın izniyle 1 adet sınava gir ve başar... :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....