4 Mayıs 2024 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi Akşamı

 Merhaba güzel dostlarım,

Bugün 4 Mayıs Cumartesi... Epey dinlendik bugün... Akşam güzel bir yemek yedik... Annem, babam, dayım ve ben... :) Saat şu anda 20.01.. :) Dostlarım, yapılmalı, edilmeli diye bir şey yok... Biz boşuna mı okuduk 3 tane S*ktir Et kitaplarını... İçinizden geliyorsa yapın, gelmiyorsa sallayın gitsin... Öğrenmek eğer tutkunuz olursa, 1 gün gelmez, 2 gün gelmez, 3 gün gelmez içinizden... 4. günde tekrar başlarsınız öğrenmeye... Bazen de konudan sıkılırsınız bu da mümkün... O zaman da konuyu değiştirmek gerekir... Yeni bir topic'e başlamak akıllıca olabilir. Örneğin ben 1 Mayıs akşamı bir C++ kitabına başlamışım... Ve maksimum 2 günde bitirmeliyim demişim... 25-26 saatte yarısına gelmişim kitabın... Gerisini bırakmışım ve ne dün ne de bugün içimden bu kitaba devam etmek gelmemiş... :) Bunda, konular zorlaştıkça odaklanmanın da zorlaşmış olması etki etmiş olabilir... :) Ya da içinizden gelmemiştir. İkisi de mümkün... :)

Ben şimdi başımın ağrımasına bakıyorum... Bir de yarım kalan kitaba bakıyorum ve hiç akmıyor... :)

Hemen aldım bir Parol... :) 

Samsunspor - Trabzonspor maçına göz ucuyla bakmadayız... :)

Bir 15 dakika geçsin de okumaya başlayalım tekrar... :)

Hemen bir güzel şarkı bulalım...

9. Senfoni Beethoven... Yakışır... :))


Dostlarım S*ktir Et felsefesine göre canımız C++ çalışmak istemiyorsa çalışmayacağız... İçimizden Hacking Interface kitabını okumak geliyor... :) 120'ye kadar gelmişiz... 257 sayfa... Tekrar en baştan başlayalım çünkü sanırım geçen sene okuyorduk bu kitabı... :) En baştan başlayalım okumaya... :) Haydi vira bismillah... 1000 besmeleyi de unutmamalı... :)

Dostlarım, hackerların hayatını okuyorum... Madem ki bu adamlar zekiler, zekalarını faydalı işlerde kullansınlar... Masum insanlara zarar vermesinler... :) Yoksa bu kılıç onlar için de kalkacak... :) Gerçi bizim zekamız da bellidir ancak Hakk'ın yardım ettiği kullara bir sınır yoktur... :) Çünkü Hakk'la iletişim halindedir her biri derecesine göre... :)

Siz bilgisayar ve telefonlara sızarsınız, Hakk'ın erenleri içinize sızar... :) Bunu da böyle bilsinler... :)


1000 besmelemizi çektik şükürler olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....