12 Mayıs 2024 Pazar

İyi Pazarlar


 Arkadaşlar bir IQ testi yaptım ve en yüksek %2,5'lik dilime girmişim.. Zamanın önemli olduğunu bilseydim belki % 0,5'lik dilimi de zorlardım... Aslında bu testler neye göre ölçeceğini önceden söylemiyor. Siz de sallanarak çözünce puan kaybediyorsunuz... Her neyse gene de üstün zekalılar arasındaymışım...(Hatta onlardan da bir tık yukarıda...)  :) Bu testi yaptığım yerde söylenen şöyle: Aslında skalada 120-129 üstün, 130-140 Yetenekli veya çok gelişmiş sayılıyor ve ben de yetenekli veya çok gelişmiş bandında çıktım... :) 141 veya daha fazlası ise çok yetenekli veya çok gelişmiş sayılıyormuş...

Ancak şu tabloya göre iseyse üstün kategorisi elbette... :)
  •  0-24 puan aralığı zihinsel engelli
  • 25-44 puan aralığı öğretilebilir zihin engelini
  • 45-75 puan aralığı eğitilebilir zihinsel engeli
  • 76-89 puan aralığı donuk zeka-sınır zeka
  • 90-110 puan aralığı normal zekayı
  • 111-129 puan aralığı parlak zekayı
  • 130-160 puan aralığı üstün zekayı
  • 160 ve üstü puan ise dahiliği gösterir.

Muhtemelen soruların hepsini doğru yaptım, ancak biraz sallanmamdan ötürü puanlar kaybettim... Her neyse çok önemli bir şey değil... Yalnız benim rahatsızlığım beni zorluyor... Yani hastalığım... :) Allah'tan daha beteri olmadı... :) Ama gene de biraz hastalandım ve ömür boyu benimle olacak gibi rahatsızlığım, yalnız yavaş da olsa iyileşiyorum... 
Bir de uykularım epey düzensiz... :) Bu da rahatsızlığımın sürmesine neden oluyor... :)

Şu Ekpss'yi kazanıp devlete atanayım de işe başlayıp uykuları da düzene alayım en iyisi... :) Başka türlü olmayacak, önceden çalışırken bir düzenim vardı... :) Sabah 9 akşam 6 mesai vardı... :) 

Memur mesaisi ise 9-17 olacak muhtemelen... :)
Dostlarım, 1000 besmelemizi de çektik pazartesine girdikten sonra... Dostlarım bir de henüz Kuran-ı Kerim'in mealini Elmalılı'dan sadece 1 kez okuyup ikinci tura geçmiştik... Kaldığımız yerden devam edelim bu kadar uzun ara vermeden... Kuran'ı 1 defa okumakla fazla eremeyiz... En azından 7 defa okumalıyız hayattayken çünkü 7 derece galiba anlamı varmış... Gerçi biz hepsini anlayamayız muhtemelen ama olsun... :)

Evet dostlarım Tevbe suresi 14'ten 69'a kadar geldik ikinci turda... Canım Rab'bim, ne güzel Mevla'mız var... Bizi Kuran okutmakta bu kadar bekletmesin inşallah... :) Allah'tan elbette hem korkarız, hem çok severiz... :) Yani şimdilik 55 ayet kadar nasip oldu... :) Rab'bim bana peyderpey okutuyor... :) Pazartesi 3.20'den sonra yazıyorum gece yarısı bu satırları... :)

Şanlı Muhammed (sav), İsa (as), Musa (as), İbrahim (as) ve Nuh (as) nebiler... Aslında tüm nebiler şanlıdır... Yalnız saydıklarım Ulu'l Azm'dır... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....