29 Mayıs 2024 Çarşamba

Çalışmalara Devam :)

 Arkadaşlar,

Dün epey leaderboard'la uğraştık... Başka bir leaderboard deniyoruz SilentWolf'tan haricen, Quiver isminde... :) Akşam da ders anlatacaktım onu dahi iptal etmek zorunda kaldık yorgunluktan... :)

Öğlenden akşama kadar bununla uğraştım ama gene de kodlarda arıza çıktı... LeaderboardUI hata veriyordu... :) Bugün inşallah bir daha uğraşacağız... Bu kod işi böyle, her zaman arızalar çıkar, bazen proje yatar... Ama çözerseniz arızayı sizden mutlusu olmaz... :) Olmazsa Godot forumlarından yardım almayı deneyeceğim... :)

Sizleri sevmedeyim dostlarım... Ne demişler zahmetsiz rahmet olmaz... :) Saat 13. 55'e yaklaşıyor... Bugün biraz daha geç başlarız muhtemelen biraz fazla dinlenmişiz bugün... :)


Dostlarım, bugün de öğrencim gelecek... O bakımdan kodlarla uğraşmayalım bugün... Sadece birazcık derse bakabiliriz... Güzel bir kahve yaptım... Balkonda içeceğiz... :) Rab'be şükürler olsun... :) Akşama doğru 3 saat kadar matematik anlatımı olacak... :) O bakımdan fazla yorulmayalım.... :)


Arkadaşlar veri tabanı yönetim sistemlerinin derslerine hızlıca baktım... 10-11-12-13-14 nolu haftalara... Bir tek 15 nolu hafta kalmış... :) Yalnız bu dersi iyi anlamak için hocanın yazdığı bütün kodları örnek veri tabanında uygulamak gerekir aynı kodlarla eğer veri tabanları iyi öğrenilmek isteniyorsa, yaklaşık 1 haftamızı alır bu dediğimizi yapmak... Veri tabanı uzmanı olmasak da uzmanı gibi bilmek için en az 1 hafta uygulamalı çalışma yapmalıyız... :)

Bunların haricinde içerikten de okuma yapmalıyız... :)

Bugün de öğrenci gelmeyecek herhalde... Saat 19.25'e geliyor, 1 saat önce mesaj çekerim demişti... Bir şey yok... Biz de kendi işimize bakalım... :)

Arkadaşlar öğrencim gelecekmiş yarım saate... Şimdi biraz dinlenelim ders öncesi... :)

Zorlu bir matematik dersini tamamladık... :) 2 saat kadar çalıştık... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....