6 Ağustos 2024 Salı

Güzel Bir Salı Sabahı

 Günaydın dostlarım,

Bu sabah 5.35 olmadan uyandık... :) İçimizden biraz Nesimi ya da Mevlana okumak geliyor... :) Sabah 25'er mg ilaçlarımızdan aldık... :)


Gene içimizden geldiği gibi yaşayalım dostlar... :) Bir de Parol Plus aldık... :) Şu Boğaziçi Üniversitesi'ndeki yarım kalan eğitimimi tamamlayıp da mezun bir fizikçi olmayı da canı gönülden istemekteyim... Rab inşallah bana hayırlısıyla nasip eder... :) Daha şiiri yayınlayacaktık... :)

Dostlarım bu sabah ne tasavvuf ne de bilgisayar mühendisliği ya da bilim çalışasım geldi... Ben daha sözel bir alan olan Kendi Kendine Mba kitabına bakacağım... Çeşitli işletme ve iş fikirleri olan... :) İçimden bunu yapmak geldi... En azından altı çizili yerleri okuyayım... :) Sonrasında da devam edeyim... :) Bu kitabı da okumak istemedi canım... Gene vazgeçtim... :) Ciddi bir hastalığım var ve iş yapma potansiyelimi ciddi oranda azaltıyor... :)

Dost Sadi'den nasihatlere devam...


Dostlarım, sabah az uyumuştuk, öğle gibi yattık ve ikindi sonrası da kalktık... :) Yemeğimizi yedik ve afiyetteyiz... Rab'be şükürler olsun... :) Biraz ağrılarımız olsa da hayat çok güzel... :) Hemen bir çayımızı demleyelim... :) Çok uyuduk dostlar bugün... :) Eğer 7 saatten az uyursam büyük ihtimalle ikinci uykuya dalıyorum ve totalde süre uzuyor... :) Şu uyku işini biraz daha düzenlemek gerek... :) 7 saat en ideali benim için... :) Gece 01 yatış ve sabah 08 uyanış en ideali bizim için gibi... :)

Dostlarım babam bu çocuk çok çay tüketiyor diye, 100'ü 1 yerde sallama çaylardan almış... :) 50 gün yettirebilirsek çok iyi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....