3 Ağustos 2024 Cumartesi

Keyifli Bir Hafta Sonu :)

 Merhaba dostlar, 

Bugün kankam Gürsu ile görüştük... :) Keyifli bir gün oldu... Epey lafladık... 3 farklı kafeye uğradık... Ben bir şeyler de yedim... :) Güzel bir gün oldu... Hatıra fotoğrafları da çektik... Biri aşağıda... :) Bir de 2 kolon çılgın sayısal loto oynadık... Numaraları yarı yarıya söyledik... Kankamı kuponuma ortak ettim... Çıkarsa yarı yarıya bölüşeceğiz... :)

Oyunların deadline'ını da 21 Ağustos'tan 15 Eylül'e çektik... Çünkü 2 şer C ve C++ kitabı, 1 er  C ve C++ kursu, 3 oyun tamamlaması (2si Unity'de, 1i Godot Script'te) işleri var... Biraz yoğun çalışırsak ancak, 15 Eylül'e kadar sürer... 15 Eylül gecesi de tatile çıkacağız nasipse Antalya tarafına... Allah'ın izniyle gidip de dönersek de yeni döneme hazırlanma 6 bilgisayar mühendisliği dersi seçme ve güzel bir CV hazırlayıp gündüzleri boşken ya oyun yapmak, ya da bir işe girip evden çalışmak, ya da Ekpss ile atanıp devlette çalışmak istiyoruz... Ya nasip... Allah büyük... :)

Bu akşam da BJK-GS maçı varmış dayım söylüyor... :) Seyredelim keyifli olur... :)


16-20 Eylül arası buradayız dostlar... 13 kişilik bir ekiple... Annem, babam, dayım ve ben 4, kardeşim, damat ve Öykücük 7, dayımın ikizleri 9, 4 tane de ikizlerin arkadaşları gelecekmiş... :) Curcuna 79 bir tatil olacak nasipse... :) O zamana kadar şu oyunları, kitapları ve kursları tamamlarsam süper olacak... Oyunlarımın uygulaması çıkarsa harika olacak... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....