7 Ağustos 2024 Çarşamba

Çarşının Yolunu Tutalım :)

 Evet dostlarım tekrar merhaba,

Yeni bir sayfa açtık... :) Dost Sezer Dayı'yı arayıp neşelenelim dedik ancak meşguldü... :) En iyisi biraz çarşıya gitmek... :) Şehirde turlamak, kitapçıları dolaşmak ve güzel bir ince belki iki üç tane felsefe kitabı almak... :) Ya da hoşumuza giden bir başka kitap... :) Yine aynı serilerden olabilir... :) Saat 16.00 gibi çıkalım... :)



Dostlar, çarşıya gittik. Önce kitapları aldık, sonra bir şeyler yedik ve ardından da çay içtik ve kitaplara göz gezdirdik... Bu akşam okumaya başlayalım... :)

Dostlar bu akşam kitap okuyamasak da özel ders ilanı verdik... :) Bir kalemli tablet alacağız nasipse... :) Ortaokullara 5 yıl kadar yüz yüze ders vermişliğim var. Ya kendi evimde ya da online ders vermek istiyorum tekrar. Elimde online için ortaokul kitapları var matematikten. :) Yüz yüze için de var biraz... Birazını da öğrencilere hediye etmişliğim var... :) Hep ücretsiz ya da çok düşük ücretlerle verirdim... Artık ortalama ücret yazdım... :) Saati 400 TL dedim ortalama olarak... :) Çünkü benim hiç gelirim yok başka... İnşallah EKPSS ile atanırım da dersleri hobi olarak veririm. Bir de oyunları piyasaya sürmeliyiz iyileştikçe... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....