9 Mart 2024 Cumartesi

2. Oyunum Hazır Gibi (Sadece Menü Eksik ve Yaklaşık Yarım Günde Yapıldı)

 Arkadaşlar selamlar,

Yeni bir oyun projesine başladım... Biraz basit bir oyun olacak... Belki de ilk yayınlayacağım oyun olabilir... 1 saat oldu projeye başlayalı... Şimdi biraz dinlenme aşamasındayım... Yaklaşık 10 dakikadır dinleniyorumdur...

Öbür oyunuma da devam edeceğim inşallah... O da ayrı bir oyun projesiydi... :) Bu son başladığım oyunu maksimum 2 gün içinde bitirmeyi umuyorum... Çok zorlamayacak bir oyun projesi olacak gibi... :)

Toplam yarım saat dinleneyim, sonra bir saat daha çalışmaya devam inşallah gece gece... :)

İsmini Basic Package Driver yapmayı düşünüyorum eğer bu isim alınmamışsa... :)


Yaklaşık 2 saat kadar daha çalıştık arkadaşlar... Şimdi saat 3.40 gibi... :)

Arkadaşlar sabah 6.00 gibi yatıp, 11.40'a doğru da kalktık... :) Şimdi saat 12.20'ye geliyor... :) Kahvaltımızı yaptık... Kahvaltıda simit de vardı... :)

Oyunumuzu yaptık yarım günde ancak menüleri eksik... Onları da başka bir zaman yapacağız inşallah... Aşağıdan siz de izleyebilirsiniz... Siz de müzik bitmeden paketleri teslim edin (oyun çıkınca) :)
Vengaboys müziği telife takılıyor gibi o yüzden başka lisansı ücretsiz bir müzik koydum ve teslimat bitmeden müzik biterse "Game Over!" oluyor... :) Tüm paketler müzik devam ederken teslim edilirse "Succeded" yani başarılı yazıyor altta olduğu gibi... :) Bazı kodları kendim ekledim... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....