15 Mart 2024 Cuma

3. Oyun Projeme Başladım (Anksiyete-depresyon-insomnia ilaca pek gerek olmayan çözüm varmış)

 Arkadaşlar merhabalar...

15 Mart'a girmiş bulunuyoruz... Saat de 00.10'u geçiyor biraz.. :) Çayımızı yaptık... :) İlacımızı aldık.. Uykumuz bir daha gelmezse biraz açılalım... :)

Bir müddet ders çalışmayalım çünkü beynimiz 22 buçuk saat uyanık kaldıktan sonra sadece 4 saat kadar uyudu ve tekrar uyandı... Dolayısıyla biraz rahatlayalım müzik ile... :)

Arkadaşlar Godot oyun motorunu keşfetmeye devam ediyoruz... :) Güzel bir arka plan oluşturduk ve sahneye ekledik.. :) Yalnız uykumuzu az aldığımızdan biraz uykumuz geliyor... :) Belki yatarız... :)

24. videoya kadar geldik... :)

Arkadaşlar galiba bende insomnia var... Geceleri pek uyuyamıyorum... :) Süt içtim belki uykusuzluğa iyi gelir diye... :) Saat de 4.10'a geliyor... :) Uykum varken dahi uyuyamıyorum... Ancak uykusuzluktan devrilecek gibi olunca uyuyabiliyorum... :) Uykumu tam alamayınca da verimli çalışamıyorum... :)

Arkadaşlar aşağıdaki adresteki cihaz anksiyete, depresyon ve insomniaya çözüm sunuyormuş... Üstelik ilaçlarınızın dozu da azalıyor ya da ilaca gerek kalmıyormuş... :)

Çok güzel yorumlar var... Biz de bu aletten alalım nasipse... :)

https://www.neurosante.eu/

Sabah saat 7'ye yaklaşıyor ancak biz gene uyuyamadık... Sadece akşam 4 saat kadar uyumuştuk...  Neyse ona da şükür... :)  Öncesinde de 22 buçuk saat kadar uyanıktık... Baş ağrımız geçsin de çalışmaya başlayalım... :) Çalışamıyoruz çünkü uykumuz var ancak uykuya dalamıyoruz... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....