7 Mart 2024 Perşembe

7 Mart Günü Hayırlı Olsun :) & Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun (8 Mart)

Arkadaşlar selamlar, saat gece 2.20'ye geliyor... Bu gece web programlama, bilgisayar mimarisi ve organizasyonu ile felsefe derslerini izledik... İçerik ve slaytları da takip etmeliyiz... En son algoritmalar dersinin içeriğinde kalmıştık... Yeni bir derse geçmektense içerik ve slaytları okuyarak ilerlemekte fayda var... :)

Hemen bir çay yapalım kendimize ve ardından okumalara devam inşallah...

Şen kalın arkadaşlar... :)

Arkadaşlar okumayı denedik ancak bu saatte hiç akmadı dolayısıyla biz en iyisi gene dinleyelim diğer dersleri de... :) Dinleme de akmıyor, uykumuz gelmiş gibi en iyisi biraz uyumayı deneyelim ve uykuları düzene almaya çalışalım birazcık... :) En son 4 dersimiz kaldı izlenecek... :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar sabah 5 buçuk gibi yatıp 9.35 gibi de kalktık... :) Derslerimize devam etmeliyiz... :)

Banyomuzu da yapalım ve ibadetlerimize gerekli gayreti de gösterelim inşallah... :) Son 3 günün ibadetiyle bugünküler olacak inşallah yapılacak daha... :)

Arkadaşlar Unity ile Eğitici Oyunlar kursunda %16'ya gelmişim... Bugünkü hedefim %50 yapmak olsun... :) Daha derslere de çalışacağız çünkü nasipse... :) 17 saat 49 dakika 49 saniyelik bir kursmuş... :)

Epey faydalı bu kurs da eğer oyun yapımıyla ilgilenmek isterseniz... :)

48. videoya kadar geldik arkadaşlar... %24'e kadar gelebildik henüz... % 50 çok iddialı olmuş... :) Saat de 15.00'i geçiyor... :)

Arkadaşlar 15.00'ten biraz sonra uyuyup akşama üzeri uyanmışız... :)

Şu güzel müziği biraz eskiler hatırlayacaktır... :)

Bir an önce oyunumu tamamlamak için sabırsızlanıyorum... Ah şu arızalar ve her zaman çalışamıyoruz... Hafta sonu belki oyunla ilgileniriz.. :)

Arkadaşlar güzel bir şeye başladım.. Baktım ki kendi oyun projemde arıza çıkıyor... Başka oyun projelerini incelemeye başladım... Yani oyun kursu... :) Harika bir kurs... İngilizce ancak Türkçe altyazılar da var elbette... :) Çok güzel öğretiyor...

İşte adresi: Complete C# Unity Game Developer 2D

Bir de benim 2 adet Unity kitabım var, birinin yarısına geldim ancak arada arızalar çıkıyor... Ama epey şey öğrenmişimdir... Belki bu kursları takip edersem arızaları da kolay çözerim... 

Bu kursta da bir çok 2D oyun projesi de var... Arada indirim oluyor Udemy'de... O zaman alabilirsiniz... :) Epey ucuzluyor kurslar zaman zaman... :)

Bunu bitirince 3D olanını da almıştım ona ve sonra da Godot oyun motoruna geçmek istiyorum... :)

Tabi yeni projeler de oluşturabilirim bu oyunlarla alakalı... Süper olur birkaç basit oyun portföyü oluşturmak... Ben bu işi çok sevdim... Oyun yapım işi... Sektörümü buldum diyebilirim... :)

Ancak bilgisayarın piri olmak için siber güvenliği de bilmeli... :) Rab ömür verirse inşallah hem oyunlar hem okullar hem de siber güvenlikle ilgilenilecek... :)

------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar 8 Mart gecesi saat 4.15'e gelirken buraya yazıyorum... Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun... :)

Unreal Engine 5.3.2 yüklüyorum... Bu acayip bir oyun motoru... Oyunların en iddialı seviyesi denilebilir... :) Bunla da alakalı bir kurs satın almıştım önceden ve şimdi bilgisayarıma kuruyor oyun motorunu... :)

Kursun adresi ise: https://www.udemy.com/course/unrealcourse/?couponCode=KEEPLEARNING

Bir de başlangıç seviyesi oyunları için godot kursu almayı düşünüyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....