20 Nisan 2024 Cumartesi

Merhaba 20 Nisan

Neyse lavukları bırakalım... Biz kendi işimize bakalım... :) Bu sınava pek hazırlanamadık... Dost Hüdavendigar'ı okuyoruz gene... Sayfa da 397'ye geldik... Yalnız hiç canımız ders çalışmak istemiyor... :) Mevlana'nın şiirleri bizi mest etmede... :)

Gene bir Erkin Baba şarkısı patlatalım aynı şarkıyı... :) Bu sınava da pek çalışamadan girelim nasıl olsa %30 etkiliyor... :) Önceden biraz bakmıştık... :)



Arkadaşlar benim rekorum şimdilik bu... :) Kuzenim Zeynep 64 mü 66 mı ne yapmış... :) Gene manik halli bir günümüz... Böyle anlarda ya oyun oynayacaksın, ya müzik dinleyeceksin, ya Mevlana okuyacaksın ya da uyuyacaksın... Ben oyunu seçiyorum... Biraz gözlerimi dinlendirdim... :) Aslında şu oyunu bedava yapmalı ki hepiniz oynayın... :) Çoluk çocuk herkes oynasın... :) Reklamsız versiyonu var şu anda... :) Babam 1 $ kalsın dedi... :)))


Babam oyunu 1 $ bırak dedi, aslında ben bedava yapmak istiyorum... Hadi geçin de görelim... :))



Ceza bizim yerimize de doldurmuş mürekkebi, bizim doldurmamıza gerek yok...! :)


 Ancak yavaş yavaş sinirlerim sakinleşiyor... :) Biz bugün hep attık diferansiyel denklemler dersinde... :) 

Baştan sona attık... :) Kendimize gelip, yarın sabah sıradaki derse çalışalım... :) Hiç bir gruba aile haricinde girmemek lazım, öyle zamanlara geldik ki insanın akrabalarıyla bile dostlukları zayıflıyor... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....