4 Nisan 2024 Perşembe

Merhaba Perşembe ve Tatil Planları :)

 Merhaba dostlar,

Akşam 20.45 gibi yatıp gece 02.00 gibi kalktık... :) Saat şimdi 2.50'ye geliyor... Önce bir su içelim biraz soğuk, ardından çay yapalım... Ardından banyomuzu yapalım... Ardından tesbihatı yapalım... Dün sadece 150 sayfa kitap okuması ile berber işini halledebilmiş gibiydik... Dünkü ders çalışma işi bugüne kalmış gibi oldu...

Duşumuzu da aldık ve çayımızı içiyoruz... Saat de 3.40'a geliyor... :) 

Biz hem EKPSS'ye de hazırlanmalı ancak ondan da önce bilgisayar mühendisliği derslerine çalışmalıyız... Ancak gönlümüzden de bir an önce oyunlar yapmak geliyor... :)

Evet arkadaşlar programımız oluştu ve saat de 4.00' gelmek üzere.. Şimdi oyun kodlama kitabından başlayalım hayırlısıyla... Haydi vira bismillah... :)

Oyunu biraz düzenledik ancak daha epey yolu var gibi, altınları toplarken biraz sıkıntı oluyor... Bazı düzenlemeler yapılması gerekiyor.. İkinci bölümdeki kapıyı da şifreyi açınca görünür yaptım... :)

Bunlar oyun yapımlarındaki acemilik dönemlerimiz, tecrübelendikçe sıkıntılar azalacaktır inşallah... Henüz 8 aylık o da aralıklarla olan bir tecrübe var iki farklı oyun motorunda... :)

Şimdi ilaçlarımızı alalım... :) Saat de 6.30'a geliyor... :)



Biraz uyuduk dostlar ve programı da sildik... :) Saat de şu an 14.20'ye geliyor... :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 Arkadaşlar bugünün büyük bir çoğunluğu otel araştırmakla geçti tatil için... Bizim ailede organizasyon işlerini hep ben ayarlarım... Çok severim bu işleri... Nerede en uygun fırsat ve kalite var süper araştırırım... Araştırmalarım sonunda bütçemize göre güzel bir yer buldum.. Ancak malum annem ve babam emekli insanlar, biz de şu an çalışmıyoruz... Bulduğum otele world card 9 taksit yapıyordu ve diğer kartlardan yaklaşık 1300 lira daha indirimli oluyordu... Diğerlerinde 6 taksitten sonra fiyat farkı oluyordu... Emekli olmasalar bu detaylara çok takılmayız belki.. Eğer yarın da aynı fiyattan yaparlarsa dayımın kartıyla (çünkü world onda varmış) rezervasyonu 4 gecelik annem, babam, dayım ve ben için yapıp, pası kardeşim, küçük enişte ve kızları Öykücüğe yollayacağız... Babam da dayıma bizim 3 kişilik ödemeyi yapacak inşallah... :) Onlar kankalardır ve kahve arkadaşlarıdırlar, iyi anlaşırlar... :)
 
Şimdiye kadar en son 2021 Eylül ve 2023 Haziran'da Datça'ya 5 gece ve 4 gece olmak üzere her şey dahile, öncesinde 5 kez Didim'e (genelde ev kiralardık villa gibi, 1 hafta veya 10-12 günlük yaklaşık, rahmetli babaannem dahi gelirdi arada bizle, nur içinde dinlensin... :) ) Ondan da önce 2-3 kez Fethiye'ye, arada da 1 ya da belki 2 kez Antalya taraflarına... (ki bu oteller genelde her şey dahil olurdu...) 2 kez gençliğimizde her şey dahil bir otele Bodrum'a ve çocukken de gene 2 kez Bodrum tarafına gitmiştik... 1 kez de Seferihisar tarafına gitmiştik Karayolları kampına damat organize etmişti... :) Bir de hafta sonu kaçamağı Kerpe'deki otele... Allah'a şükür, babam bizi gezdirmedi değil... Demin yağı bir kaba boşaltırken sesli olarak Bismillahirrahmanirrahim dedi ve bende şimşek çaktı besmele için..  Allah babam aracılığıyla bana hatırlattı... 1000 besmeleyi bugün de çekebildik çok şükür... Babam belki pek dini vecibelerini yapamasa da elhamdülillah müslümandır... Annem, kardeşim ve aile bireyleri de çok şükür... :)

Biz böyle kalabalık tatilleri seviyoruz yakın dostlarla... Şimdi de 7 kişilik bir aile grubuyla bu sefer de Antalya taraflarına gitmeyi planlıyoruz 4 gece 5 günlüğüne... Ben de inşallah şu EKPSS'yi kazanıp işe başlamayı çok istiyorum... Belki hastayım ve ufak bir engelim var... Ancak bu iş yapmama büyük bir engel değil... Sadece performansım azalabiliyor sağlıklı bireylere göre... :)

Eğer bir aksilik olmaz ve yarın akşam rezervasyonu yapabilirsek, size otelin adını söyleyeceğim... 16 - 20 Eylül arasında gitmeyi düşünüyoruz... Kardeşim bugün beni aradı ve dedi ki abi siz de gelecekseniz Eylül sonu gibi gitmeye hazırız dedi, ben de aynı fiyata Eylül ortası buldum... :)

Şu anda rezervasyonu yaparsak erken rezervasyona dahil olacak... Sonrasında fiyatlar artıyor... Dostlarım eğer tatil planlarınız varsa şu yakın dönemde rezervasyonu yapabilirseniz yapın derim, çünkü sonra eğer oteller dolmaya başlarsa fiyatlar da yükseliyor... :)

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar dostlarım... Allah'a emanet olun... :)

Her bir de unutmadan ayrıca babam beni 51 günlüğüne de New York'a göndermişti ben 21 yaşındayken dil öğrenmek için... Canım annem ve babam... Çok tontonlar, Allah başımdan eksik etmesin onları... Onlara yaşlılıklarında ben bakacağım inşallah... 😊🙏👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....