7 Nisan 2024 Pazar

Muhakeme Önemli

 Güzel dostlarım,

20'sinden 28'ine kadar bilgisayar mühendisliği sınavlarım var ve 28 Nisan'da da EKPSS sınavım var... Bizimkiler dedi ki bırak oğlum şimdilik bilgisayar mühendisliği sınavlarını, senin için şu EKPSS daha mühim şimdilik... Senin en önemli sınavın o dedi amcam... Yani arkadaşlar bizimkilerin muhakeme gücü benden daha yüksek... :) Bende de sayısal zeka var, ancak muhakeme gücü de çok önemli şu hayatta... :)

Biraz muhakeme çalışmalıyız, neler bizim için daha öncelikli olmalı bunun farkına varmalıyız... :) Yoksa saldım çayıra Mevla'm kayıra yaşamaya devam ederiz... :))))


Arkadaşlar EKPSS konu anlatımlı kitabımızdan biraz okuduk tarih, biraz kahve ve dinlenme ardından çalışmaya devam... :) Şu yetenekli ve karizma genci dinlenmenizde fayda var... :) Benim gitarımın markasından ancak elbette ki model farklı... :)


İslamiyet Öncesi Türk Devletleri'yle alakalı bir test çözdüm 11D 1Y çıktı.... Uygur metinlerinde Türk kelimesinin karşılığı güç, kuvvet demekmiş... Ben güzel insan diye atmıştım... Meğerse güzel insan anlamında İran kaynaklarında geçermiş... :) Çin kaynaklarında miğfer, Divanı Lügatit Türk adlı eserde olgunluk olarak kullanılmış, Ziya Gökalp ise kanun, nizam sahibi olarak kullanmış... :)

Bugün de kankam Gürsu ile buluştuk... :) Saçlarımı eve gelince yıkayabildim ancak ve rahatladım... :) Şimdi tekrar balkondayız ve hemen bir çay demleyelim... :) Yani sallama çay... :) Çay yapacağımıza kahve yapmışız, kısmetimize bunu içeceğiz artık... :) Neye niyet neye kısmet... :))

Az sonra derbi başlayacakmış... Seyredelim şu derbiyi Galatasaray - Fenerbahçe... Ezeli rakip, ebedi dostları... :)

Fenerbahçe sahadan çekildi ve maç 1-0 iken yarıda kaldı... Zaten Fener gençlerle çıkmıştı... Millet bu derbiyi izlemek için can atar, neyse başka bahara kaldı derbi... :)

Arkadaşlar 1000 besmeleyi gene tesbih ettik gün dolmadan şükürler olsun... :) Yalnız ibadetler kaldı epeydir... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....