26 Nisan 2024 Cuma

Herkese Selam


Merhaba dostlar,

Bugün 26 Nisan 2024, bugün de aylak aylak takıldık... Sınavımız varmış yeni fark ettik... Okul programına yeni baktık... :) 21.50'de... :) Veri Tabanı Yönetim Sistemleri'nden... :) Ancak mutluyuz... Aylaklık hoşumuza gidiyor, ancak bir de gelir lazım, bizi fazla zorlamayan bir iş... :)


Hoh be, twitter'ı tekrar kapattım... Sırf nefret dolu ortamlardan uzak durmak için... Herkes birbirine sallıyor orada... :) Ne işim var twitle mwitle... :) Ben yine güleceğim... :)) 

Ekşi ve acı ortamlardan uzak durmalı... :) Şeker gibi ortamlarda bulunmalı... :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tekrar açtım twitter'ı arkadaşlar... Fikirlerini hürce söylemeden de olmuyor... İnandığınız doğruları söylemek gerekir... :)

Her şeyin aşırı fazlası tehlikelidir... Sevginin de, bilginin de, doğruluğun da, merhametin de, cesaretin de, nezaketin de, sadakatin de, onurun da, inadın da, iyinin de, uyumun da, uyumsuzluğun da... Uç noktalar ve ötesi sadece Tanrı'nındır... :)

Tekrar 1000 besmelemizi de yaptık güzel dostlarım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....