14 Nisan 2024 Pazar

İlk Yayınladığım Oyunum ve YouTube Kanalım

 Merhaba dostlarım,

YouTube'ta bir kanal açtım ancak henüz neredeyse hiç aktif değil... Oyun videomu ve linkini verdim... Kimlik doğrulamasını da henüz yaptım 24 saatte onaylanır herhalde... :)

Yaptığım oyunu 1$'a internete koydum... :)

Arkadaşlar bu işlerde reklam ve pazarlama çok önemli... 

Benim elimde bulunan Youtube'ta Zirveye Çıkma Rehberi'ni de okumalıyım elbette... :)

Şimdilik kanalıma 1 oyun yükledim.. Halbuki 3 oyunum var... :) Ancak diğer 2 oyuna biraz düzenleme gerekiyor... Exe dosyalarını üretmeliyim bitince... :) Henüz Android versiyonlarını oluşturmadım... :)

Oyunu aşağıdaki linkten indirebilirsiniz Windows için... :) 3 ayrı dosyayı da indirmeli, aynı klasör altında açmalısınız ve izinleri vermelisiniz... Hiç reklama takılmadan Windowsta oyunu oynayabilirsiniz... Belki Android'te de böyle yaparım... 1$'a reklamsız yayınlayabilirim daha sonra... :) Çünkü o reklamlar insanı oyunlardan soğutuyor... Esen kalın arkadaşlar... :)

https://thes520ex.itch.io/little-yellow-plane


Şu da kanalımın linki, henüz neredeyse bomboş bir kanal, neyse ki diğer iki oyunumla da alakalı videoları yükledim... :) 

Arkadaşlar bugün de 1000 besmeleyi çektik.. Mevla kabul etsin... 😎

2 yorum:

  1. Eline emeğine sağlık amcası, android uygulamasınıda en kısa sürede bekliyoruz. 👏👏👏

    YanıtlaSil
  2. Amcası daha leaderboard güncellemesi de gelecek inşallah... :)
    Öbür oyunlar da arkadan gelecek inşallah... :) Bazı ufak tefek işleri var... :)

    YanıtlaSil

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....