11 Aralık 2023 Pazartesi

Yeni Güne Merhaba

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

 

Merhaba dostlar,

Dostlarım, bu son gün sınava girmedim. Zaten adam gibi de çalışamamıştım. Aşçılık derslerini yaz okuluna bırakıyorum... 4 adet ders vardı zaten bu dönem... Öylesine devam ettiğim bir bölüm, belki yemek yapmayı öğrenirim diye girdiğim... :)

Onun haricinde  yaklaşık 7 saat kadar oyun yapımıyla ilgilendim. Düşman oluşturdum ve düşman belli bir bölgede devriye geziyor... Borcum bu son hafta itibariyle 34-7 = 27 saate düştü. Şimdi bu yeni haftaya da 10 saat borcunu eklersek eder gene 37 saat, haftaya Pazar'a kadar... İnşallah bu hafa çalışma borcumu büyük oranda ödeyeceğim... :)

Dostlar şu güzel müziği sizlerle paylaşıyorum... İyi dinlemeler... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....