6 Aralık 2023 Çarşamba

Sabah Ezanı Yaklaşırken & Gün İçerisinden


<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

Henüz çekilmiş bir fotoğrafım dostlar, 

Hayatınızda dertler olabilir türlü türlü, devam etmek gerek... :)))

Evet dostlar, ilaç işlerini hallettik...

Şimdi biraz rahatlamaca kahve ile... :))

Bugün toplam dün geceden beri 5 saate yakın unity'de zaman harcamışızdır... Bu hafta Pazar'a kadar borcumuz 35 saate düşmüştür... Ancak hala daha ödevimize başlamadık... Eğer bugünü saymazsak 9 gün içinde teslim edemezsek, 0 alacağız... O bakımdan Unity biraz beklemek zorunda... Arıza da olsa bekleyecek... İleriki kodları yazınca belki düzelir, ne de olsa bir kaynağımız var... :) 

Dostlar, Java ödeviyle uğraşıyoruz. Aslında istediğimiz programlama dilinin raporunu yazıyoruz. Ben de Java seçtim. Dilin tarihçesi ve yaratıcısı, üstünlükleri, sözdizimi(syntax -bunu çok kısa geçtim biraz daha anlatmalıyım-) ve paket kavramını kısaca özetledim bir akşamda belki bir saatten biraz fazla sürede... Yarın(ayın 7'si) da değişkenler, veri tipleri, operatörler, kontrol yapıları ve döngüler konularını yazmalı, yorumlamalı ve özetlemeliyim... Ertesi gün(ayın 8'i) de fonksiyonlar/metodlar, belki biraz da diziler, bir sonraki gün de(ayın 9'u) nesne yönelimli programlama hakkında bilgi verip, buraya kadar yetiştirir ve zamanımız kalırsa kalıtım, soyut sınıflar konuları da bir gün(ayın 10'u), arayüzler, dahili sınıflar ve çok biçimlilik konuları da bir gün (ayın 11'i) ve ayın 12-13'ü de işletim sistemi bağlamında kullanımı ve dikkat çeken kütüphaneler ve çerçeveler kısımlarını özetleyip, 14'ünde içindekiler ve son rütuşlar ekleyip, 15'i son gün olmadan gönderelim hocaya... Dersi geçersek de belki buradan da paylaşırız ödevimizi başkaları da yararlansın diye... :))

Ayın 8'i ve 9'unda biraz da aşçılık çalışmalıyım... :) 8'inde Dünya Mutfakları ile Gastronomi ve Medya, 9'unda da Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği ile Gıda Coğrafyası çalışmalıyım... Çıkmış sorulara muhakkak bakmalıyım... 10'unda da sınav var... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....