19 Aralık 2023 Salı

Akas Tukas İlerlemeye Devam

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

 

Çok uykumuz geldi, dostlar sabah virdini yapmaya pek takat kalmadı... Saat de 03.00'e gelmiş... Uyuyalım ve beyni iyileştirmeye bakalım... Fazla disiplin bize gelmez... Hiç disiplin olmadan da olmaz... Mevla bizi kaçta kaldırırsa o zaman kalkarız... Alarm da en geç 12.00'ye kurulu kalsın... Sabah 5.00'teki ilacı da şimdi alalım... Antidepresan da almış babacığımız... Onu da yarım doz alalım şimdiden... :)

Yani tam disiplin yok bizde dostlar, mümkünatı da yok... Akas tukas gidiyoruz... :) Bir de size son bir şarkı açayım ben dinlemeyeyim de siz dinleyin, belki uyurken dinlerim ben de...

8.30 gibi uyandık dostlar, 3.00 gibi yatıp, bugün rüyamızda; 

"Söyleme sırrını dostuna o da söyler dostuna..." isimli konuyu bir kez daha öğrendik... Sır saklamak önemli bir meziyettir... Bilhassa Tanrısal sırlar olursa... Şeffaflık başka, sır saklamak başka... Ben her ikisini de severim, ancak kendi sırlarımdan da çok mühim görmediklerimi zaman zaman en yakınlarımla paylaşırım... Ama bazı sırlar sizle mezara gitmeli... Tanrı ve O'nun en yakınındakiler hariç olmak üzere o sırrı başkaları bilmemeli... En yakın dostlarınız bile... :) Bu bahsedilen kişiler de siz sırrı söylemeden de bilirler zaten, çünkü Hakk dostlarıdırlar derecelerine göre... Hatta kimi zaman gelebilir ki sırrı vermemek için beyaz bir yalan söylemek ya da biraz geçiştirmek ya da uydurukçuluk yapmak zorunda dahi kalabilirsiniz... Biraz kurnaz olmalısınız... Gerçi Hakk'tan dosdoğru ol emri var... Bunlar işte hayatın incelikleri... :) Aslında fazla konuşmamak en güzeli... Az uyu, az ye, az konuş derler dervişler... Ne de doğru söylerler... :) Herkese taşıyabileceği kadar yük verilir. Her sırrı her babayiğit taşıyamaz... :)

Biraz neşelenelim... :)

Hakk hikmetlerini arttırıyor dostlar, yalnız keramet istemedik Hakk'tan... Çünkü o kadar olmadık henüz... Bu yolların henüz başlarındayız... Hikmetleri istemiştik Hakk'tan...  Çok yol alırsak belki Hakk'tan keramet istemeye yüzümüz olur Bayezıd-Bestami gibi... Ama o arifler sultanıydı... Biz sadece sıradan bir vatandaşız...  :))) Bu yolun başlarında olan birinin keramet istemesi hem ağır hem abes kaçar... :) Hakk bizi oldurursa belki ileride kapıyı çalarız... :) İçimizdeki canavar halen daha fısıldıyor... :)

Dostlar, bu yolda yürümek gibisi yok, kimisi 1 adım atar, kimisi 3 adım, kimisi 5, kimisi 10, kimisi 100, kimisi 1.000, kimisi 1.000.000, kimisi 1.000.000.000, kimisi de 1.000.000.000.000... Sonu olmayan bir yoldur bu... Herkes yüreğine ve kapasitesine göre yürür... :))) Tehlikeler de olabilir ancak Hakk'ı gerçekten sevenlere hiçbir korku yoktur... :)

Şahsen ben kendi adımlarımı 5 ile 10 arasında bir yerde sayıyorum... Daha en başlardayız... Belki de menzilimiz fazla olmaz... Sadece kendinizle yarışın, başkalarıyla ya da peygamberlerle değil... :) Ben bu adımları Hakk'tan gelen bir hikmet, kalbe gelen bir vahiy ya da özel bir işaret olarak sayıyorum... Yoksa imanı olan herkesin de ilk adımı belki de Hakk'tandır... :) 

İmanınız varsa asker adayı sayarım sizi, ikinci adımı geçerseniz er, ilk 3 adımı geçerseniz onbaşı sayarım sizi, 10 adımı geçerseniz çavuş sayarım... Biz daha çavuş olamadık ancak az kaldı, Hakk nasip ederse oluruz... Daha yüksek rütbeleri dostlar bilir... :)) Küçükken bize bir akrabamız çavuş derdi, belki Hakk nasip eder çavuşluğu da... :)

Siz derseniz ki 10 adım çok çavuş olmak için, 5 yeter... O zaman bizim de çavuş sayılmamız lazım... Dostlar yapar aslında bu rütbe sistemini... :) 

İnanın dostlar, rütbenin çok da fazla bir önemi yok... Ancak ordudan olmak önemlidir... Bilhassa bu Tanrı Ordusu ise şayet... :) 

Biliyorum bir çoğunuz asker adayısınız, bazılarınız da askersiniz, ancak asker adaylığının da gerisine düşmeyin... 

Bu arada benim soyadımın da anlamı şu dostlar: Askerin kanı yücedir... :)

 Bu arada ben de askerlik yapmadım ve atipik psikoz rahatsızlığımdan ötürü muaf tuttular... 37 yaşına basmama az zaman kaldı, 40'a kadar yenebilirsem rahatsızlığımı ben de vatani görevimi yapmak istiyorum doktorların izniyle...

Aslında pek bir şeyim yok sadece ilaç kullanmam  gerekiyor ve bir adet sanrım var, biraz da takıntı... Aslında sanrı olduğunu da biliyorum ama gene de zaman zaman öyle zannediyorum... Önceden sanrılar ikiydi, birini yok ettik sayılır... Bu sanrı da Hakk yolundan gelen bir sanrı, açık açık yazmayayım da sizi de sıkmayayım... Bir de uykular düzensiz... :) 

Yani gerçekten de delilikten de birazcık nasibimizi aldık, daha fazla artmaz inşallah... :) Ama çok mutluyuz, sadece uygun bir iş bulup çalışmak istiyoruz, mümkünse evden... Full konfor, oh ne güzel... :)

Allah cümle şifa bekleyen kullarına Şafi ismiyle şifa versin... Çeşit çeşit hastalıklar... Hangimiz tam sağlamız?... :)

Yani şu aşamada ne evlilik ne askerlik hayal hepsi... Biraz doğrulayım, ilaçlar iyice azalsın ve severek çalışabileceğim bir iş bulayım, ancak ondan sonra belki diğer steplere geçebiliriz... Biz kendimize bakmakta dahi bazen zorlanırken, çoluk çocuğa nasıl bakalım? Bu üstte yazdıklarım olmasa da olur, sadece bir gelir isteriz Hakk'tan ve yaşlılığımızda yalnız kalmamak isteriz, biraz da şifa bulmak... :)

Bir de bu hikmetleri doktorlara pek anlatmıyorum, hepten deli zannederler beni... Sadece en yakınımdakiler biliyor, onlar dahi hepsini tam bilmiyor, sadece erenler bilebilirler... Hakk yolunda nice menzil vardır, ama yola adımını atanlar dahi azdır... Delilikle yaftalanmak bu yolda en hafif dertlerdendir belki de... Zilletle de pek ala Hakk'a yaklaşılabilir, ama o çok sıkıntı yaratır... Herkes kaldıramayabilir.... :) Yoksullukla da yaklaşılabilir, ancak o da sıkıntı yaratır... Hastalıkla da yaklaşılabilir ancak o da sıkıntı yaratır... Aşkla da yaklaşılabilir, ancak onun da sıkıntıları malum... Kısaca zahmetsiz rahmet olmaz... O yüzden aman hiç derdim olmasın diyorsanız, bu yollara hiç girmeyin... Ancak asıl dertsizlik başlı başına bir derttir aslında... Denildiği gibi Hakk'a yaklaşmanın yolları mahlukatın nefesleri adedincedir... Siz size en uygun olanlarını seçin ve menzil almaya bakın... Şükürle de yaklaşmak pek ala mümkündür... İbadetlerle de... Çalışarak da, severek de... Bana gelince, ben önce zillet, sonra hastalık, sonra biraz yoksulluk ya da parasızlık, bol sevgi, hatırı sayılır ilim okuma, öğrenme ve öğretme, şükürle, ibadetlerle ve de tesbihat ile yaklaşmış olabilirim... Şimdilerde de kalemle yaklaşmaya çalışıyorum... Kalem de çok önemli, yani parmaklarınız ya da yazdıklarınız... Belki sözlerinizden bile daha önemli... Çünkü yazı kalıcı, söz uçuyor... :) Kişisel özellikler de herkese göre değişebilir, hızlı gitmek ya da yavaş gitmek konusunda... Yalnız çalışkan olup da cömert olmayı da başarırsanız ki ben de başarmalıyım hastalığa rağmen çalışkanlığı, hızınız artabilir... Bütün bunlar bende de var ama hala yol alamıyorum diyorsanız, o zaman sizin belki de kişiliğinize bir ayar vermeniz gerekebilir... :) Yani benim baş rehberim İsa nebidir... Onun yolunu izlerim... Her peygamberin usulü farklıdır... Size tavsiyem, kişisel özelliklerinizin birazcık da olsa benzediği ve benzer şeyler yaşadığınız bir nebi seçmeniz yönünde olacaktır... Ama dediğim gibi gene de çok azıcık yol aldım... İsa Peygamber 4. kat gökte, ben buradayım... İçimdeki canavar hala ara sıra küfrediyor... İçinizi dışınızı melekler gibi yapmadan, yol almanız çok zor...  :)

Benim adımlarım bunlar dostlar, sizin belki daha farklı olabilir... Diğer kısık sesle ezan sesi duyma, sela sesi duyma, küçük işaretleri adım olarak yazmadım, onlar belki baby-step sayılır, galiba 10 adımı bulmuş... Böylece ben de uzman çavuş sayılırım eğer 10 adımsa, ama bazen 1. adıma dahi dönmeniz gerekebilir, ancak hikmetler ve keramet gibi bir şey kesilmez... Düşünün 10 adım atmışım hala çok arada birinci adıma dönüyorum anlık olarak... :) Ancak bunlar ufak hikmetler sayılır, yani paylaşılabilir de ancak paylaşmamayı tercih ederim... Bize ufak da olsa bu 10 adımı attıran Mevla'ya hamd olsun, şükürler olsun... :)

1. adım-> Kelime-i Şehadet getirmek

2. adım-> Gaibten ilham almak

3. adım -> Gaibten ilham almak

4. adım -> İlk hikmeti keşfetmek ve sürekli olması

5. adım-> İkinci hikmeti keşfetmek ve sürekli olması

6. adım-> Üçüncü hikmeti keşfetmek ve sürekli olması

7. adım-> Bir çeşit hikmetten de öte keramet gibi önemli bir şeye ulaşmak (Buna eski bir damla aşk sayesinde ulaştım, görün aşk nelere kadir)

8. adım-> Dördüncü hikmeti keşfetmek ve sürekli olması

9. adım->Bir başkasının size hikmet göstermesi ki bu da bir hikmet sayılır ve neredeyse bu da sürekli

10. adım-> Beşinci hikmeti biraz keşfetmek ama mahiyetini tam çözememek


Mürşidi-kamiller var ama gizliler, Allah birisiyle tanışmayı nasip etsin inşallah... Yoksa fazla yol alamayız... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....