30 Aralık 2023 Cumartesi

Harika Bir Cumartesi Gecesi & Günü

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

 Merhaba Dünya,

Bu gece The Mentalist izledik babamla... Babam yattı, ben de yatmıştım ancak gene uyku tutmadı, dün çok uyuduğumdan ötürü ve kalktım, çerez koydum kendime, yanına da sallama çay... :)

Biraz daha oturup iyice uykumun gelmesini bekleyip öyle yatayım diyorum... :)



Günaydın dostlar, bugün nispeten erken kalktık... Saat 11.00'e geliyor ve kahvaltımızı da yaptık... :) Eski programı biraz esnetelim ve 12.00'de başlayalım çalışmaya... :)

Evet dostlar saat 17.40 oldu 4-5-6-7 nolu haftalara çalıştık İstatistik ve Olasılık dersinde, şimdi ilacımızı aldık 3. çeyrek... Şifa olsun inşallah... :) Akşam yemeğinden sonra çalışmaya devam etmeli... 8-9-10 ve 11. haftaları da bugün bitirmeliyiz... :)

Dostlar biraz uykuya dalıyorduk ki misafir geldi ve bu akşamki dersler biraz iptal gibi... Bir de kafamızda acayip bir sıkıntı var psikoz gibi çalışmamıza mani oluyor... Olsun Rab bizimle, her türlü dertlere devadır... O'nun dostluğu yeter... :)

Bir dicloflam aldık dostlar, bu baş ağrısı ya da psikozlar bizden pek eksik olmuyor... Bu dertlerle yaşıyoruz, ancak 37 yaşına basmaya şurada ne kaldı? Ömrümüzün belki de yarısını, belki de yarısından da fazlasını tamamladık... Sağlık yüksek olmayınca hayat biraz zorlaşıyor ister istemez... İbadetlerden de geri kalıyoruz, işlerden de... Böyle dert çekiyoruz... :) Ne yapalım? Sabretmekten başka çaremiz yok... Yaşayabildiğimiz kadar yaşayıp, bir gün bu dünyadan ayrılacağız herkes gibi... Keyfimiz yerinde olmadıktan sonra ha 50 sene yaşamışsın ha 100 ne fark edecek?


Evet dostlar, Allah'a şükürler olsun ki dertler birazcık da olsa azaldı... Bu dünyada dert bitti mi hayat biter demişler... :)


Tesbitlerime göre antipsikotik yardımcı ilaç benim başımı böyle hem sersem hem de baş ağrılı dertli yapıyor... O bakımdan bu ilacı 6 saatte birden 8 saatte bire döndürmek istiyorum yani 200 mg'dan 150 mg'a, bir müddet sonra da 12 saatte bir, epey sonra da 24 saatte sadece 50 mg alıp, belki de yıllar boyu böyle kullanmalıyım... Evet en son 17.30'da içmiştik... 8 buçuk saat sonra ilkini alırsak 02-10-18 şeklinde deneyeceğim... Baş ağrısı mı mani mi derseniz hafif maniyi tercih ederim doğrusu sersemliği değil... :) Kaldı ki şu an hiç de manik sayılmam ancak rahat ettim, Allah'a şükürler olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....