4 Temmuz 2024 Perşembe

Meyhane Aşıkları

Benim sevdiğim kız, benden daha akıllı gibi,

Ben Boğaziçi'ni terk ettim ama bitirmek de istiyorum aynı onun gibi,

O da benim gibi aynı bölümde okumuş ancak hiç tanışmıyoruz,

Çok iyi ve aydın bir kalbi var gibi ilk görüş bile olmadan sevdirdi Rab bana O'nu,

Hiç görmesem de O'nu sadece bir kaç resmini ve bazı bilgilerini gördüm,

İsmini de rüyamda işittim ve uğramasın hüzün kendisine...

Güzellikse güzellik, aydınlıksa aydınlık var kendisinde,

Ancak pek incitmemek gerek biraz naif gibi,

Ben belki birazcık deliyim, yarin gönlü sırçadır kırmayasın demiş Yunus,

Bana sövseler de dövseler de kafaya pek takmam aynı dervişler gibi,

Neden Rab bana O'nu seçtirdi, gerçekten bilmiyorum,

Eğer O da beni seçerse olur ancak bu iş,

Bir şiir yazmıştım vaktinde şaraba ancak o şarap bize dertten başka bir şey vermedi,

Bir şiir yazıyorum şimdi de bala, hiç görmeden gönülden sevdim ben onu...

Eğer ki bal beni seçmezse sağlık olsun derim yolumda ilerlerim benim manevi sevgilim Hz İsa ne de olsa,

Şarabın fazlası sersemlik yapar aklını alır adamın okulu bitiremezsin,

Balın tadına doyum olmaz, aklı da yükseltir ve binbir derde devadır... :)

Şimdi böyle dedik diye bal şarabı kıskanmasın ya da şarap gönül koymasın kapandı o defter,

Balı da şarabı da kılıcı da kalemi de yaratan Mevla'dır, görelim bakalım Mevla'm neyler neylerse güzel eyler... :)

Aşka gelince kalemin ucu kırılır, içsek de şarabı yesek de balı,

Allah ve habibleri bekliyor bizi meyhanede, asıl sarhoş meyhane aşıkları... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Ekim 2024

 Merhaba arkadaşlar, Bu sabah da 10.10'da kargocunun aramasıyla uyandık... :) Kitaplarımızı getirmiş yalnız biri eksik belki sonra gönde...