25 Kasım 2023 Cumartesi

Sınavlar Yaklaşırken

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

 

Merhaba dostlar,

Bugün günlerden 25 Kasım 2023, 7. lineer cebir dersini de tekrar ettik.. Şimdi sırada 8 numara var. Bir de hiç seyretmediğimiz 9'a bakacağız. Bu Cumartesi günü hocanın her dersin sonunda verdiği sorulara da bakıp, çözüp bu işi bitireceğiz inşallah, Pazar öğlen sınavıyla...

Yalnız Veri Yapıları'nın sadece ilk 4 dersi anladık ama hiç tekrar yapmadık. Yarın o 4 dersi de tekrar edelim. Bir de 5. dersi bitirip, yazıp tekrar edelim. Pazar günü sınav çıkışında eve doğru yolculuk... Ardından akşam nasipse 6. dersi oturtma ve 7.'yi bir kez izleme. Ertesi gün de 7-8-9'u iyice kavrama ve gece sınav vakti..

Saat 01.10 dostlar... Güzel bir Sezen Aksu şarkısı dinleyelim...

Evet dostlar 8. dersin 1/3 'ü kadarını da izledik.. Ancak hem ilaca gereksinim duyduk hem uykumuz geldi. En iyisi ilaç almadan uyuyalım, çünkü son gün de 4 çeyrek aldık, 5.yi ilave yapmadan uyuyalım... Sabah ezanıyla da kalkıp 2 vakit borç ile sabah namazını da kılalım. Saat 1.40'a geliyor. 6.30'a kuralım alarmı... Herkese iyi geceler... :)

Saat 02.25 dostlar ve uyumadık ve 5. çeyrek ilacı aldık, biraz iyi geldi... Beynin ilaca ihtiyacı vardı... Çerez ve çay koyduk dostlar... Babam sanırım yeğenimi annemlerin yanına yatmaya götürdü o bakımdan nöbete gerek kalmadı... Ancak biz yine de uyumayıp takılmaya devam edelim... :) En azından şu çayla çerezi bitirelim... :)

Merhaba dostlar, gece 03.40'a doğru yattık ve 8.40 gibi kalktık... :)

Saat 12.00'ye doğru gelirken 8. ve 9. dersleri tamamladık, Lineer Cebir için... Ancak hiç kalem kullanmadık... Yazan el yazmayan elden üstündür prensibine göre bu akşam biraz alıştırma yapmalıyız yazarak... :)

Şimdi ibadetleri yapmaca öğle girmeden... :) 

Evet dostlar, çok mutluyuz, Rab'be şükürler olsun... :)

Dostlar, kardeşimin her tarafı mosmor oldu yüzü, inşallah çabuk iyileşir. Rabbim inşallah kardeşime hiç olmadığı kadar mutluluk versin tez zamanda... Yüzü gülsün. mahzun olmasın inşallah...

Ben de burun ameliyatı olmuştum ancak benim burnum kırıktı, rahat nefes alamıyordum ve epey yamuktu. Çocukken el bırakırken bisikletten düşmüştüm... Doktor yamukluğu epey düzeltti ve ben kaldırma dememe rağmen ucunu biraz topladı... Yıllar önceydi, tee Boğaziçi'ndeki zamanlar... Balat Hastanesi'nde ameliyat olmuştum. Ben memnun kaldım ancak inşallah kardeşim de memnun kalır... Morarmadan yüzü sargılıyken güzel duruyordu... İnşallah Rabbim kardeşimin hem içini hem de dışını güzel eylesin... Kadınlar çünkü çok dikkat eder böyle şeylere. Erkekler pek aldırmaz...

Bir kez daha çalalım şu şarkıyı ne çıkar... :)

 
Bu parçanın arkasından da şu iyi gider... :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....