4 Kasım 2023 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi Sabahı

  <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script> 

 

 Merhaba Dünya,

Bir Cumartesi sabahı, saat 5.00'e yaklaşırken yazıyorum bu yazıları. Belki bir buçuk saat kadar uzandık ama uykuya dalamadık. Çünkü dün çok uyumuştuk. Bugün böyle geçiştireceğiz gibi...

Şimdi balkonda güzel bir nescafe eşliğinde biraz müzik...

Elektrik devrelerinin de 5. dersini de 6.00 gibi bitirdik. Normalde bu saatte ibadet yapmalıydım ama öğrenme isteği ağır basıyor ve hızımı alamadan 6. Elektrik Devreleri dersine geçmek istiyorum. Arkadaşlar beni geçtiler derslere girme konusunda. Derslere giren epey insan var. Biz başlarda girdik biraz sonra klasik olarak yine koptuk... :)

Saat 7.20'ye gelirken 6. dersi de bitirdik elektrik devrelerinden... :)

Şimdi 2-3 saat uyuyabiliriz sanırım, bizimkilerle kahvaltıya oturalım sonra nasipse... :)

Evet bugün 11. 45'e doğru uyandık, sabahleyin yatıp. Kahvaltı niyetine kekimizi yedik ve şimdi de çayımızı içiyoruz. O önceki program çok yoğun olmuş, onu biraz esnetiyoruz...

Biz elektrik devreleri dersinin tüm derslerini izledik ancak içerikten de takip etmeliyiz iyicene kavramak için, çünkü bazı kısımlar epey zor gibiydi... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....