4 Eylül 2023 Pazartesi

Nazar-Sevince

  <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>


      Merhabalar,

    Bugün 2 gün gecikmeli de olsa iğnemizi olduk. Baş ağrısı yapıyor ve iğnenin son günü ile ilk vurulan gün çalışamaz hale getiriyor insanı. Ben de bu satırları karalıyorum. :)

    Bugün hiç oyunumu geliştiremedim haliyle. Birazcık Mesnevi okudum. Bir müddet aradan sonra tekrar ibadet yapmak güzeldi. Hastalık ve miskinlik bizi ibadetten geri bıraktırıyor. Halbuki Hak hep bizimle. Nohudun yemek olması için pişmesi gerek. Pişmesi için de zahmet çekip kaynaması, bu örneği vermiş Mevlana da Mesnevi'sinde. İbadeti yapınca öyle bir huzurlu oluyorsun ki tarifi mümkün değil. İbadetlerden geri kalınca da rahatın kaçıyor sanki...

   Oyunumuza gelirsek de artık karakterimiz atak yapıyor, kayıyor, anahtarı alıp kapıyı açıyor, zıplıyor. Altın, gümüş ve bronz paraları topluyor. Skor yapıyor ve ikinci bölüme geçiyor. Kodlarda bazen arıza çıkıyor, çözmesi bazen 4 saati buluyor. Bütün bunları animasyon şeklinde güzel bir görüntüyle yaptırabilmek gerçekten güzel. Aslında sadece C ve C++ dersleri gördük ve her ikisi de en düşük not aldığım derslerimdi. (DC her biri). C# hiç görmememize rağmen öğrenmeye başladım bile. Üstelik Unity oyun motoru ile.

     Şimdi akşam ezanı vakti. İbadetlerden kopmama vakti. Sonra devam edeceğiz nasipse...

     Evet, şimdi devam edebiliriz...

   Danışman üstten sonradan seçtiğim iki dersi de eklerse, biraz yoğun geçecek bu dönem. Herkes üstten alıyor diye, biz de topluluğa uyduk. Eğer danışman dersleri eklerse, ben de bloğumda paylaşırım diye düşünmekteyim.

     Şimdilik bu kadar, kendinize çok iyi bakın... 

     :)

     Edit: Nesnel Tasarım ve Programlama ile Bilgisayar Ağları dersleri eklendi, böylece toplam 8 ders oldu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....