11 Eylül 2023 Pazartesi

Hoş Merhaba

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>



 Herkese merhaba,

Bugün sabah 3.30 gibi uyandık. Nescafe ile güne başlıyoruz açılmak için tekrar. Biraz instagramda zaman harcadık. Bugün Türkiye saatiyle şimdilik 04.14 ve tarih 11.09.2023 Pazartesi. Kahve ve biraz müzikten sonra muhtemelen duşumuzu alırız. Sabah ibadetimizi de yaptık mı süper olur. Gece 11'e doğru uyumuştuk. Yaklaşık 4.30 saat uyku bize yeter şimdilik, öğlen gene 2-3 saat kadar uyuyabiliriz belki uykumuz yeniden gelirse...

Rüyamda dedem bize miras bırakıyordu, biraz anlamına baktım, rahat bir hayatınız olacak diyor. Bugün oyunumuzu biraz ilerletelim. Şimdi müzik zamanı...

Biraz da Yalçın Özkan'ın C++ kitabını okuyalım. 200. sayfada kalmıştık en son. Onu nihayete erdirip 278 yapıp bitirelim. Gerçi biz Unity'de C# kullanıyoruz ama C++'la da oyun yapılabiliyor, hem amaç öğrenmek. Bu adamın C Programlama Dili kitabını 2 defa okuyup Gürsu'ya verdik. Sadece işaretlenmiş yerleri müsait bir zamanda kodlamalıyız daha sonra...

Ne güzel bir gün, ne güzel Mevla... :)

Saat 6.30'a gelirken editi: Banyomuzu yaptık. C++ kitabında 222'ye geldik. Kayahan dinliyoruz, kremalı yulaflı bisküvi yiyip çay içiyoruz... :)

Birazcık uykumuz geldi, en iyisi şimdi biraz kestirelim, sonra da namazı kılarız nasipse...

Kestirmeden uyanış 12.45 gibi ve çarşıya geldik. Kankayla buluştuk. Birinci çaylarımızı içtik. Bana Unity'de su efektleri yapan birinin videosunu gösterdi. Kankam da meraklı bu işlere ve kendisi öğretim üyesi... :)

Evet, ıslak hamburgerlerimizi yedik İzmit'in efsane mekanı piknikte, şimdi Yenicuma'da çay keyfi kankamla... Şükürler olsun Rab'be.. :)

Duble Çay'da da çaylarımızı içtik ve kitapçıya gittik. Bir kitap seçtim. Paulo Coelho'dan Kazanan Yalnızdır isminde. 245 lira verdim, ama internette %35 daha ucuza satan yerler de var ama olsun. Kitaba verilen paraya helal olsun. Hem oradan sipariş verseydim hemen elime geçmeyecekti... :)

Bugün arkadaşla dolaştık. Kaldı yani yapacağımız kitap okumaları ve oyun yapımı. Ağrı kesici içmeme rağmen başımın ağrısı geçmedi. Bilgisayarıma hackerlar giriyor. Siber güvenlik alanında da uzmanlaşmak gerek. Ben bu engelle nasıl bunca şeyi başaracağım ben de bilmiyorum açıkçası. Sürekli başım ağrıyor. Oyunu en geç Şubat ortasına kadar Play Store ve App Store'a koymalıyım. Göreceğiz bakalım oyun piyasaya sürülecek mi yoksa sürülemeyecek mi ve maddi getirisi olacak mı olmayacak mı... Şirket kurmak gerekir mi gerekmez mi? Biraz zaman biraz da çaba gerek...

Ya nasip...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....