6 Eylül 2023 Çarşamba

Sırat kıldan ince kılıçtan keskince...

    <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>


    Anne💓 Baba 💓Evlat

    Merhaba Dünya,

    Bugün az önce annemle tartıştık biraz. Mesele de şu: Aldığım tok artık menüden 2 hamburger 1 kola ve patatesin yarısı kalmıştı. Ben bu hakkı babama verecektim, çünkü ben kendi payımı gündüz yemiştim. Babam da karnının tok olduğunu söyledi ve payını bana bıraktı. Annem de o kalanları ahşap taburenin basamağına kaldırmış. Ama kolayı düzgün oturtamamış. Kolanın yarısı kese kağıdının içine akmış ve bir hamburger ıslanmış, diğerine bir şey olmamış. Benim bir şey olmayan hamburgere sevinmem gerekirken, dikkat edilmez mi gibilerinden serzenişte bulunmam ve annemin de ortada bırakmasaydın demesi ve karşılıklı laf söylemeler ile hafif bir tansiyon yükselmesi yaşadık. Allah, her an imtihan eder. Namazları kılmıyorduk çoğu zaman, bugün yatsıya kadar olanları kıldık ama her an imtihan olduğumuzu unutuyoruz ki bunları yaşıyoruz. Yani daha olmamışız ki sinirleniyoruz. Annemden de özür diledim ama sinirlenmiş bir kere kadın bana, daha öfkesi dinmemiş. Allah nasip ederse bugün uyusun yarın kalkarsak yine normale döneriz. Annem de bir tane, babam da bir tane. Biri 64, biri 61 yaşlarındalar. Allah kutsal kitabında, anne ve baba hakkında şöyle buyurmuş, unutuyoruz;

İsra Suresi'nin 23. Ayeti: Rabbin, kendisinden başkasına ibadet etmemeniz ve anne babaya iyilik etmenizin (gerekliliğine) hükmetti. Onlardan biri ya da her ikisi senin yanında yaşlanırsa, onlara "öf" bile deme! Onları azarlama ve onlara değerli bir söz söyle.

Allah hem anneme hem de babama uzun ömür versin, çünkü ben her ikisini de çok seviyorum...

Sırat kıldan ince kılıçtan keskince,

Selametle...


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....