9 Eylül 2023 Cumartesi

İlk Oyunuma Başladım & 1 ve 2. Bölüm Tamamlandı Sayılır Birkaç Ufak Detay Hariç


<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>



Merhaba Dünya,

Oyunumda bu alana kadar daha önceden gelmiştim. Sizlerle paylaşıyorum. En son zıplama kodlarını ve animasyonunu da ekledim ama onlar bu videoda yok. Bir de skor güncellemesi eklemeliyim. Bir de ekrana bir basamak eklemiştim ve o basamağın içinden geçebiliyor karakter ve üzerine çıkabiliyor. Biraz daha devam edersem oyun yapmaya onların eklendiği yeni bir video daha çekeceğim. Bu benim ilk oyun denemem ve daha bilgisayar mühendisliği 2. sınıfa geçtim ve yaklaşık 3 hafta kadar önce başlamışımdır oyun yapmaya. Tabi öncesinde BBA ve MBA'i de bitirmişliğim var. Oyun yapmak çok eğlenceli, ama biraz acemilik çekeceksiniz her işte olduğu gibi. Ama bir oyunu güzel bir şekilde kısa da olsa yayınlayacak kadar bitirirseniz ve uygulamayı App Store ve Play Store'a yükleyecek hale getirebilirseniz iyi iş başardınız ve başladığınız işi tamamladınız demektir. Hadi koçum her işini yarım bırakma başladığın işleri tamamla. Daha afla Boğaziçi'ne döneceksin Hak nasip ederse. Bu oyunu bitirmek de Ocak sonunu bulur gibi, ancak ilk bölüm bitti, anahtarı aldı ve kapıyı açarak ikinci bölüme geçti. Her zaman çalışamıyorum. Bazen uzun süre ara veriyorum ve bu dönem 8 adet dersim var bir de aşçılık okulunu da sayarsak eder 12-13 ders.. Bir yandan da sağlık bakımından daha iyi olmak için çabalıyorum. Ekran görüntüsünü direk bilgisayardan almalıyım.  Bir sonraki aşamada onu gerçekleştirmeye çalışacağım oyunu yazdıktan sonra... :)

İkinci Bölüm Editi:




 Belki 15 günden sonra tekrar devam ettim biraz daha oyunuma, ikinci bölüm de kabataslak bitti, ancak havada zıplamayı düzenlemeliyim ve bir de skor güncellenmiyor. Aralara da tebrikler 2. bölüme geçtiniz vs animasyonlar eklenmeli. Yavaş yavaş...

3. Bölüm'e de geçmek için sabırsızlanıyorum, düşmanlar gelecek, yeni özellikler gelecek. Çok bekleme yapmadan devam edersek Şubat sonuna kadar oyun yetişebilir gibi tahminimce...
 
Evet dostlar son güncel video:
 
 
Havada zıplama kodları da güncellendi artık havadayken bir daha zıplamıyor. Bıçak fırlatma da eklendi.. Belki bıçağın hızını da artırabilirim dostlar, ayarlanabilir... Adamın koşu hızıyla aynı şimdilik, biraz hızlı giderse daha iyi olabilir... :)

Havada farklı noktalardan da bıçak da fırlatabiliyor ama onu çekmemişim... :))
 
Dostlarım bir de düşman ekledim ve düşman devriye geziyor belli sınırlarda... :) Daha eklemeler yapılacak düşman da atak yapabilecek hem kılıçla hem bıçakla... Canı azalacak vs... 11.12.2023 saat 3.50'ye gelirken atıyorum bu postu...
 


Evet dostlarım, aşağıda da izleyebileceğiniz gibi artık karakterimiz ve düşman birbirine bıçak fırlatıp, kılıçla saldırabiliyor... Birbirini takip edebiliyor... Şimdi sıra can azalması ve ölme animasyonlarını eklemede... :) (13.01.2024 -  1 aydan fazla ara vermişiz gibi gözükse de bıçak fırlatmayı da yapmıştık ama post atmamıştık... Bundan sonra ara vermeden devam mümkün mertebe inşallah...:) )


Arkadaşlar uzun bir aradan sonra buraya tekrar yeniliyorum... Arızalar kodlardaki ve oyun modundaki giderildiler... Ancak oyunu sınırlamamız lazım. Onlar da olacak inşallah sonra... :) Oyunun son halleri:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Ekim 2024

 Merhaba arkadaşlar, Bu sabah da 10.10'da kargocunun aramasıyla uyandık... :) Kitaplarımızı getirmiş yalnız biri eksik belki sonra gönde...