25 Eylül 2023 Pazartesi

Okul Başlıyor Bugün

 <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>


Günaydın gençler ve kendini genç hissedenler,

Ders programım oluşmuş. Bu dönem 8 adet ders alıyorum bilgisayar mühendisliğinden ve bu akşam saat yedide ilk dersim başlıyor. Vatana millete hayırlı olsun. :)

 

Bugünkü dersim sayısal tasarım, biraz hazırlanmıştım az daha hazırlanayım şu derse. İçerikleri okuyorum sisteme yüklenmiş olan. Kahvemi de yaptım. Sütlü nescafe... Güzel bir müzik açarım, keyfime bakarım. Belki biraz oyun yazarım bugün. Herkese bol keyifli, sağlıklı  ve mutlu günler...

:)

Belki de iş aramaktan vazgeçmeliyim. Hiçbir sonuç alınamıyor. Bir işe 200'ün üzerinde kişi başvuruyor. En iyisi kendi oyun projeni tamamlamak. Belki aplikasyonu çıkar da bir şeyler kazanırım. Onun haricinde Ekpss de güzel bir alternatif. 5. üniversiteyi okuyan biri dahi iş bulamıyor. Ben daha ne yapayım?

:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....