13 Eylül 2023 Çarşamba

Python, Veri Bilimi ve Machine Learning

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

(50 Saat) Python A-Z™: Veri Bilimi ve Machine Learning

Evet Gençler ve Genç Kalanlar,

Uyanış, 7.15 gibi. Aslında daha erken uyandık ama ikinci uykuya daha sonra yatmayalım diye uyumaya devam ettik. Bu kursu geldiğim yere kadar hızlı bir review yapıyorum ama bir günde bitecek şey değil, çünkü ben tekrarda 108. videodayım ama normalde 236.'ya gelmişim... Bugün 147. dersin sonuna kadar gelsem büyük başarı benim için. Vira bismillah deyip başlayalım... :)

10.30'dan biraz sonra editi: 
122. derse kadar gelebildim. Sınavlar hariç 26 video kaldı hedefe... :)
5. Bölüm olan Veri Manipülasyonu: Numpy & Pandas'tayım.
Şimdilik Numpy çalışıyorum... :)

Saat 12.00'den biraz sonra editi:
131. derse kadar gelebildim. Numpy bitti, şimdi Pandas'tayız...
 
133.'de kaldık...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....