16 Eylül 2023 Cumartesi

Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You & Rüyada Görülen Kara İnek Yavruları

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>


 Merhabalar,

Uyanış 5.30 gibi. Rüyamda kara kara inek yavruları görüyordum. Belki 5-6 tane varlardı. Bir karavan gibi aracın içindeydiler ve evdeydiler. Onlara bakıyorum ve hepsi birden balkona doğru hareketleniyorlardı. Ben de balkonun demirleri arasından kaçmasınlar diye düşünüyordum ki uyandım. Normalde bizim evin balkonunda demir falan yok ancak bu ev başka bir evmiş herhalde....

Şimdi gene kendime bir kahve yaptım ancak süt tozu bitmiş yerine süt koydum azıcık. Keyifli bir Cumartesi sabahı. Ezanı işittik. Duşumuzu alalım da  namazımızı da kılalım. Güne erken başlayınca insan şen oluyor.

Bugün nasipse oyunda ilerleyeceğiz. Daha da ertelemek yok. Sabah ilaçlarımızı içtik. Hafif sersemlik verdi. Güzel bir Led Zeppelin parçası yukarıda sizler için... :)

Saat 15.00'e Yaklaşırken Editi:

Geçmeyen baş ağrılarım yüzünden işlerim erteleniyor. Ben de o daha önce bulduğum güçlü ses terapisi müziğini dinliyorum dertlerim dinsin diye. Önceki bloglarda paylaşmıştım. :) Tahminimce 8.30-9.30 gibi tekrar yatıp, 13.10 civarında kalktık. Namazlar da kaldı. Şu dertlerim pek dinmiyor. Hep bir sağlık problemi. İlacı içsen bir dert, içmesen ayrı bir dert. Bir nescafe daha yaptım. Öyle boş boş zaman geçiyor... Hiçbir şey üretemeden... Neden bunca ızdırabı Hak bana yazdı ben de bilmiyorum doğrusu... :)

Saat 22.00'ye Yaklaşırken Editi:

Bugün biraz sıkıntılıydı ama akşam normal dozum olan 200 mg'ı tamamlayınca ancak rahatladım. Yoksa öfkeleniyordum. Yani uykuda geçen günler 150 mg yetiyor gibi, o da üst üste olmamak şartıyla.
En azından Ekpss Sınavı'nı kazanıp güzel bir gelire sahip olana kadar belki de azaltmamalıyız. Doktor karar verecek. Hastalık zor, Allah'tan ilaçlar var da biraz rahatlatıyor, bir de baş ağrısı olmayınca ve kafa sakin olunca hep şükrediyorsun... Galatasaray maçını bile bıraktık. Balkonda çay içiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....