27 Eylül 2023 Çarşamba

Geçerken Bu Dünya'dan

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

Bugün 27 Eylül Çarşamba,

Saat 20.00 deki Veri Yapıları dersi Cuma'ya ertelendi. Saat 21.00'de Elektrik Devreleri dersi var. Bir de saat 22.00'de Nesnel Tasarım ve Programlama dersi var. Bu iki derse belki yarımşar saat hazırlanmışımdır. Derse girmeye de üşeniyorum, çünkü başım ağrıyor.

Pazartesi ve Salı günkü derslere girdim. 3 ders gördük şimdiye kadar. İçimden bir ses diyor ki bir gayretle gir derslere...

İngilizcemi "Advanced" seviyenin üzerine taşıyıp, Boğaziçi'ne döneceğim zamanları da iple çekiyorum. Bir de devlete memur olarak atanırsam çok iyi olacak.

Daha öğrenilecek çok şey var, yalnız hastalığım önümdeki engelim. Ancak şu hayatta dertsiz insan yoktur. Engelleri de en güzel şekilde aşıp, hayata tebessümle bakmaya devam etmeliyiz. 

Verdiği bütün nimetler için Allah'a şükürler olsun...

Güzel bir Haluk Levent parçasıyla size şimdilik veda ediyorum. 

Hoşçakalın...


Gece 23.20 Editi:

Derslere bir gayretle girdik ve iyi ki de girmişiz. Biraz da Lineer Cebir çalışalım. Yarın o ders ile Olasılık ve İstatistik dersi var.

"Söz uçar yazı iki cihanda eyvah..."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....