12 Eylül 2023 Salı

No Way For Cybercriminals! & Sound Therapy For Headache & My Courses

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>


 

Merhaba Dünya,

Bugün 5.25'e doğru uyandım. Ezan okunmadan. Dün bilgisayarda ben bu ağa güven tuşuna tıklarken biri onu birkaç kere bu ağa güvenme pozisyonuna getirdi. Ben de sinirlendim kötü bir cümle kurdum dün. Onu sildim, bizim ağzımıza öyle cümleler yakışmaz ama insanız sonuçta. İllegal işler yapılıyor, elbette bir tepkimiz olacak.

Rüyamda dev bir kadın gördüm. Tam hatırlamasam da rüyamı rakibin çarkına okuyordu. Bir de Boğaziçi Üniversitesi'ni gördüm, temel bilimler binasını, geceydi...

Amcam ve kankam da diyorlar ki o hacker değil, Windows'un kendisi yapıyor diyorlar. Ya da antivirüs programı otomatik yapıyormuş. Paranoya yapma dediler...

Neyse ki stresim şu müzik aracılığıyla geçti. Bütün baş ağrısını aldı. Ben de biraz düzenleme yaptım. Stres yaramaz. Güzel bir Eylül akşamı güneş batarken balkondayız. Paylaşım için teşekkürler...


Saat 21.00 Editi: 

Yaklaşık 1 saat kadar Veri Bilimi Kursu'nda Bölüm 4:Python Programlama'ya devam ettik. 
En son vektörel operasyonlara çalışmışız. 
Vektörel operasyonlar bilindiği üzere numpy arraylerle çok daha rahat bir şekilde yapılabiliyor... :)
Normalde bu kursta Bölüm 8'e gelmiştik ama kodlamadan ve tekrar etmeden çalıştığımız için bir review gerekliydi. Toplamda 18 bölüm. Tekrarda bazı yerleri kodlayarak çalışıyoruz ama bu akşam hiç kodlamadık... :)

Oyunumuz beklemede, içimize oyun yapma isteği gelirse geri döneceğiz oyun yapmaya. O kadar çok şeye başlamışız ki genelde hep eksik kalmış. Sabırla çalışmaya devam... :)
Mesela Udemy'de 11 tane kurs seçmişiz. Yalnız biri bitmiş. O da Etik Hacker Olma Kursu (Başlangıç).
Pek bir şey göstermiyor, sadece kurulumlar gibi ücretsiz o da... Ücretle satın aldığım kursları hiç tamamlamamışım. Sizlerle aşağıdaki görseli paylaşıyorum. Bu kurslar büyük bir sabır ve azimle çalışılmalı. Bir yandan da kitaplar okunmalı. Uykular azaltılmalı, baş ağrılarına da çare uygulanmalı... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....