19 Eylül 2023 Salı

Günlerden Bir Gün

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>

 İyi Günler Dostlar,

Bu sabah 9.20 gibi uyandım. Gece 03.00'e geliyordu belki de hala uyuyamamıştım. Einstein Evreninde Zaman Yolculuğu kitabında sayfa 36'ya kadar gelebildim. (XXX sayfa giriş sayfaları). Yavaş yavaş ilerliyorum. Bu konular biraz zor olduğundan hızlıca ilerleyemiyorum, ama yavaş ve emin adımlarla tekrar bu kitabın üzerinden geçiyorum...

Kitabı alıp çarşıdaki kafeye gidesim var. Orada çay ve patates eşliğinde bu kitaptan bir 15-20 sayfa daha okusam ne güzel olur sakin bir yer seçip...

Belki de vazgeçer ve biraz başka şeyler yaparım evde. Bilgisayar kitaplarını karıştırırım belki de biraz. Birazcık da EKPSS serilerine devam edebilirim mesela...

-------------------------------------------------------------------------------

Ruhumuzun dinlenmeye ihtiyacı var, 

Koştur koştur yaşamak nereye kadar,

Kendimize iyi bakalım cebimizde olmasa da çok paramız,

Hoşça kalalım, gülümseyelim hayata ve ilmin peşinden akalım...

--------------------------------------------------------------------------------

Şu aşağıdaki şarkı size iyi gelecektir umarım....



Akşam Editi:

Bugün ikindi üstü uykuya daldım ve belki de 3 - 3 buçuk saat kadar uyudum. Daha çok dinleniyorum artık. Hem acele işe şeytan karışır sözü boşa söylenmiş bir söz değil. Sakin olmak lazım her zaman. İçimden geldiği gibi özgürce yaşıyorum...

Unity oyun motoru geri adım atıyor gibi bir şeyler okudum. Umarım doğrudur. Tam oyun yapımına başlamışken yapımcılardan indirme başına 0.2 $ alacak olmasına büyük tepki oluştu. Oyun yapmak çok eğlenceli ama biraz yorucu.

Ben de oyun yapımına da ara verdim, kitaplara da... Sadece arada buraya yazıyorum ve rahatlıyorum. Kendimi rahatlatan şeylerle ilgilenmek en güzeli...

:)






ŞU AN OYNATILIYOR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....