30 Ağustos 2023 Çarşamba

Bu daha başlangıç, mücadeleye devam...

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>


Merhaba Dünya,

Başkalarının dayatmalarına göre yaşamamak gerek şu hayatta. 

Başkalarına elbette fikir danışılabilir ama son kararı özgür vermek gerekir.

Örneğin engelli olduğun için sana devlette memur ol derler.

Büyük işler başaracağını kimse düşünmez.

Sen dersin ki o işler bana göre değil, çok angarya iş var.

Ben freelance çalışmak istiyorum dersin,

Ya bir şirket kurarak, ya bir şirketle ortak olarak, ya da bir şirketin iş ortağı olarak.

Hem ben işletme ve bilgisayar mühendisliğini boşuna mı okudum ve okuyorum?

Devlette memur da olunur ama sevdiğin alanda,

Siber güvenlik mesela, bir yandan da freelance oyun yapımcısı olmak.

Siber güvenlik kutsal bir iş gibi, oyun yapmak da eğlenceli,

İkisi birleşirse enteresan sonuçlar çıkabilir...

Bu daha başlangıç, mücadeleye devam... 

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....